Omalla tavallaan se on kivaakin, järjestellä uudessa paikassa tavarat paikalleen ja tavallaan alottaa alusta.Inhoan muuttamista!
Silleen voi karsia hyvin ne tavarat pois mitä ei asuntoonsa enää halua
Omalla tavallaan se on kivaakin, järjestellä uudessa paikassa tavarat paikalleen ja tavallaan alottaa alusta.Inhoan muuttamista!
Omalla tavallaan se on kivaakin, järjestellä uudessa paikassa tavarat paikalleen ja tavallaan alottaa alusta.
Silleen voi karsia hyvin ne tavarat pois mitä ei asuntoonsa enää halua
Joo tuo on varmasti ihan hanurista.No ehkä silloin joo. Mutta kun pitää ahtaa kesämökin kamat jo kalustettuun vakiasuntoon niin...
maadota neSähköiset hiukset
Osaisinpa!maadota ne
Vaate- ja jalkinevalinta.Osaisinpa!
Vaate- ja jalkinevalinta.
Aikanaan kun vielä soitin humppaa niin tanssilauteiden, bändikamojen, vaatteideni, loistavan lavaliikendintäni ja kuun asennon yhdistelmä toisinaan kehitti staattista sähköä, joka sitten purkautui ikävänä räpsähdyksenä mikrofonista huulille.
Vuosituhannen vaihteessa aloin käyttämään lähes yksinomaan Sievin Jalkineen popoja, joiden pohjassa on ESD-suojaus.
Fysiikantajuni ei riitä kertomaan miten se toimii, mutta se toimii koska mikkiräpsyt jäivät historiaan.
Sitä en tiedä toimisivatko sähköisiin hiuksiinkin?
Laitoithan loton tulemaan, laitoithan?Huomentapäivää!
Mä näin ihan kamalaa unta. Oltiin muuttamassa ja sit piti saada loput rojut veks ja niitä löytyi aina vaan lisää ja lisää ja lisää...
Mikä kyllä vastaa todellisuutta jopa. Möksä pitäisi tyhjätä vuoden loppuun mennessä. Sit on sekin lisäaika kulutettu. *huokaus*
Inhoan muuttamista!
Awww.. Mutta ajattelepa nyt toisen kerran: pikkunen vaan kohottaa sitä joulutunnelmaa ja yhteenkuuluvaisuuden tunnetta, kun keksii ohjelmanumeroitaPäätettiin kissan kanssa tänä aamuna ettei meille tule sittenkään joulukuusta, tällanen yhteisymmärrys on varsin virkistävää itseasiassa
Itse aloin pohtimaan tuota asiaa vakavasti aamulla, kun huomasin että 'joku' mystinen voima oli kiskonut jouluvalot olkkarin ikkunasta yön aikana lattialle ja aloin sielunisilmin näkemään aatto päivän JA illan kulun...kuusi pyörtyy, kuusi nousee pystyyn, kuusi pyörtyy ja pallot lentelee ympäri huonetta, kuusi nousee pystyyn ja koristeet laitetaan paikalleen..kuusi pyörtyy ja emännällä menee hermotjakissaihmetteleemikäonjapeseetassujaanjavaatiiruokaa....jne jne...joten tänä jouluna ei tule kuusta.
Kissa 1 minä 0
Kiitos, mulla on ollut kissoja ennenkin mutta tää kissa on ihan ykkönen..Ihanaa joulunaikaa edelleen sulle sekä Mantalle
Awww.. Mutta ajattelepa nyt toisen kerran: pikkunen vaan kohottaa sitä joulutunnelmaa ja yhteenkuuluvaisuuden tunnetta, kun keksii ohjelmanumeroita
Ei toinen kuiten pahapäissään nuin tee vaan ihan sen takii kun on kivaa ja silleen ja on tosi mukavaa nähdä kuinka emäntä könyää yltympäriinsä peffa pystyssä joulukuusenpallojen perässä
Voi miten hyvin tiedänkin tuon tunteen!Huomenta
..tulin kotiin klo 13 ja olen nukkunut siitä saakka ja aattelin kohta mennä jatkamaan yöunille..mikään ei kiinnosta eikä mistään meinaa saada enää ''otetta'' ja kaikki ympärillä tuntuu ihan tasan samalta höttökököltä (tai no tuo tunne on ollut jo pidempään, nykyään vaan pahentuneena).
Luin että näit unta ihanasta perseestäPäivää!
En voittanut Lotossa. Mutta näin unta ihanasta pienestä, patinoituneesta hirsimökistä missä oli tupakeittiö, makkari ja sauna. Se sijaitsi jokilaaksossa, vähän ylempänä, metsän reunassa ja luiulen että metsä oli lehtomaista.
Nyt pitäisi sit vaan löytää se mökki jostain.
Mutta sitä ennen pitää kai jouluvalmistella. Kinkkukin pitäisi ostaa sulamaan... Ei kukaan oo tehnyt vertailuja missä on edlullisimmat, suomalaiset, luulliset isot kinkut?
Iltaa Kotihommia täälläkin. Kaupassa käyty ja lahja ostettu. Pari lahjaa vielä ostamatta.Iltaa
Täällä on pesty pyykkiä ja siivoiltu,kaupassa käyty ja pipareita paistettu.
Eilen tein porkkanalaatikon & bataatti-perunalaatikot,suklaat ostettu
Lahjat ostettu. Pieniä ruokaostoksia viellä tehtävä loppuviikosta.