Munkin piti siivota uuni (sisältä) ja leipoa hedelmäkakku mutta mä olen vain selaillut matkoja.
Ei ole kiire. Tee sitten kun inspis iskee.
Munkin piti siivota uuni (sisältä) ja leipoa hedelmäkakku mutta mä olen vain selaillut matkoja.
Jos mä delegoin. Nuorimmalle toi kakku kun siitä saa sit kotitaloustunneille lisäpisteitä, vanhin tytär voi hinkata uunin ja esikoinen voisi lämmittää saunan ja kakkoslapsi kaataa lisää limoncelloa niin mä voin keskittyä palstailuu.Ei ole kiire. Tee sitten kun inspis iskee.
Käy se noinkin.Jos mä delegoin. Nuorimmalle toi kakku kun siitä saa sit kotitaloustunneille lisäpisteitä, vanhin tytär voi hinkata uunin ja esikoinen voisi lämmittää saunan ja kakkoslapsi kaataa lisää limoncelloa niin mä voin keskittyä palstailuu.
Kerkiäähän tuota
Se on aina osaamattomasti delegoitu jos itte pitää tehdä jotain!Delegoitu. Mutta piti silti itse kuoria ja pilkkoa potut ja porkkanat päivälliseen. Mutta sekin on jo tehty. Limoncellosta saa vauhtia!
Etkä sä voi edes lainata miehen kalsareita.Päivää kettinkiin.
Ja Jii Karjalainen soimaan, että tänään vietäääääään .... pyykkipäivää.
Yleensä sitä tulee vietettyä viimeistään kun puhtaat kalsarit kaapista loppuu. Niinku tänään!
Ei tääl oikeen ole ketään keneltä lainata.Etkä sä voi edes lainata miehen kalsareita.
Ei tääl oikeen ole ketään keneltä lainata.
Ja jos olis, niin ne olis kumminkin väärän lahkeen kalsareita.
Vasemmassa lahkeessa se olla pitää!
Taidan olla.Oot vissiin oikeakätinen.
Entä jos on kyse voimaa vaativasta työstä?Taidan olla.
Jos kätisyys määritellään sen mukaan kummassa pitää kynää.
Näppäimistöllä silläkään ei ole oikeastaan väliä.
Muissa tapauksissa mulla on vaan kaksi kättä jotka on sopineet työnjaosta keskenään.
Tupakkia poltan ja galjaa juan ihan kummalla kädellä vaan!
Avaimen laitan reikään aina oikealla kädellä, mutta se johtunee siitä, että ovien lukot ovat aina oikean käden puolella?
Kirjaa pitelen aina vasemmassa kädessä?
Sanotaanko näin, että mä olen nähny lukemattomia vasenkätisiä kitaroita, mutta en ainuttakaan vasenkätistä pianoa tai haitaria.Entä jos on kyse voimaa vaativasta työstä?
Kun mä teen kaiken raskaan aina oikealla mutta mies vasemmalla. Ja kumpikin ollaan oikeakätisiä.
Oikein!Voi olla että ensi vuonna puhaltaa uudet tuulet. Ammatin vaihto edessä selän takia. Hain pariin kouluun.
Eiku yötä. Oon sängyssä.Huomenta...
Eiku yötä. Oon sängyssä.
toivottavasti toinen niistä oli lääkärikouluVoi olla että ensi vuonna puhaltaa uudet tuulet. Ammatin vaihto edessä selän takia. Hain pariin kouluun.