laita
Jaa.
Sä puhut nyt ihmiselle jolla on kännykin mallia.....ööö.....nojoo, eipä siitä tarviikaan puhua
laita
Samaa mieltä, pannaan vahinko kiertämään..niin ja muuten sää ja @r0s ette saa tänä vuonna joululahjoja, mokomat yllyttäjät.laita
Ei ainakaan mulle oo tullu pöksyihin. Ihan pönttöön meneeNiin mikäs siinä, vähemmästäkin sitä ihmisillä tulee housuun, ei mulla tietenkään
Muistan kun Painajainen Elm Streetillä ykkönen tuli ensimmäisen kerran teattereihin, sisko meni katsomaan sen poikakaverinsa kanssa sillon ja nukkui seuraavat yöt visusti niin että poikakaveri nukkui sängynreunalla ja hän seinänvierellä turvassa^^Ei ehkä kuitenkaan viitti yöllä ennen nukkumaan menoo lukea
En. Oo. Näkeny.Muistan kun Painajainen Elm Streetillä ykkönen tuli ensimmäisen kerran teattereihin, sisko meni katsomaan sen poikakaverinsa kanssa sillon ja nukkui seuraavat yöt visusti niin että poikakaveri nukkui sängynreunalla ja hän seinänvierellä turvassa^^
Mä en yleensä pelkää kauhuleffojen / kirjojen jälkeen mutta saatan nähä unta sittenMuistan kun Painajainen Elm Streetillä ykkönen tuli ensimmäisen kerran teattereihin, sisko meni katsomaan sen poikakaverinsa kanssa sillon ja nukkui seuraavat yöt visusti niin että poikakaveri nukkui sängynreunalla ja hän seinänvierellä turvassa^^
Kohta saat lisääMoikka
Hidas aamu oli,lounaan jälkeen lähin kävelemään kirjastoon,mustiin ja mirriin & cittariin. Pikkupakkanen & vähän sateli lumihiutaleita
Kotona päiväkahvit ja pikkuinen lepo.
Olen nähnyt jos haluaa kakkiahousuunsa...siis kuvaannollisestil.En. Oo. Näkeny.
Enkä. Näje.
*haalii ympärilleen läjän isoja tyynyjä minkä taakse voi mennä luimistelemaan*
tuskin olisin saanu muutenkaan lahjojaSamaa mieltä, pannaan vahinko kiertämään..niin ja muuten sää ja @r0s ette saa tänä vuonna joululahjoja, mokomat yllyttäjät.
t: Joulupykki
Tieheys kasvaa, mutta litran mitta ei. Eli sielä litran mitassa on enempi silloin happea.kylmyys toki lisää ilman tiheyttä mutta koska se vaikuttaa happeen samalla lailla kuin typpeen niin prosenttiosuudet pysyy ennallaan
kylmyys ei muuta typpeä hapeksi
mutta on myös typpeä ja siksi hapen prosentuaalinen osuus ei kasvaTieheys kasvaa, mutta litran mitta ei. Eli sielä litran mitassa on enempi silloin happea.
Mutta siinä litran mitassa kylmässä on enempi happea kuin lämpimässä.mutta on myös typpeä ja siksi hapen prosentuaalinen osuus ei kasva
Empä ois uskonut tykkääväni sun linkeistä, mutta tuosta biisusta olen aina tykännyt...
Salaa olet aina tyksiny kuiten..Empä ois uskonut tykkääväni sun linkeistä, mutta tuosta biisusta olen aina tykännyt...
Eikä oo..pistetääs poppariks*rohmuaa kourallisen ellulta*Hmm typpi happi..ruutis ja epek...tappelu...popparit...mulla ois popparia...hankalaa tää valintojen maailma