The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

lähetä kuva ruusalle niin se taiteilee

näyttäs olevan taito hyppysissä
Niin, jotkut ne vaan osaa tehdä nuin vain ja tuosta tökstöks vaan vasurilla painellen konevempaimillaan vaikka ja mitä:)! Mä osaan vaan hajottaa:notworthy:...

En oikeesti kehtaailkiä.*lähti hakemaan paperipussia päähänsä* Mä muutoinkin viihdyn niin paljon paremmin kuvaajana. Tuli hokastua että musta ei ole juuri ollenkaan valokuvia..oon onnistunu pakenemaan tilanteita...

r0s
Niin, jotkut ne vaan osaa tehdä nuin vain ja tuosta tökstöks vaan vasurilla painellen konevempaimillaan vaikka ja mitä:)! Mä osaan vaan hajottaa:notworthy:...

En oikeesti kehtaailkiä.*lähti hakemaan paperipussia päähänsä* Mä muutoinkin viihdyn niin paljon paremmin kuvaajana. Tuli hokastua että musta ei ole juuri ollenkaan valokuvia..oon onnistunu pakenemaan tilanteita...

Mutta kuvat ovat tärkeitä! Sit niitä voi vanhana katsella ja muistella. Tai sit kun meistä aika jättää, voivat lapset katsella ja muistella.

Anna lapsille kamera ja valtuudet laittaa sut poseeraamaan ja sit jokainen saa valita yhden otoksistaan ja kehitätte ne ja jokaiselle on just sellainen muisto sinusta millaisen halusivat.

• Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
r0s
Linssit keitetty. Tänään siis linssipihvejä, jauhelipapihvejä, paistettuja munia, pekonia, paistettua sipulia ja sit itse kukin saa kasata itselleen hampurilaisia siihen aikaan ja tahtiin kun sattuu huvittamaan.

Seuraksi voisi ostaa vielä valmista coleslawia ja maustekurkkuja onkin ja sit lehtisalaattia ja tomaattia ja... pakastimessa on kalapuikkojakin, jos joku vaikka kalaversion tahtoo. :)

Keksinpä kerrankin sapuskan silleen että kaikki voivat sitä syödä vaikka yksi hilppaiseekin jonnekin koulun diskoon ja toinen pikakaverilleen ja. muut ties minne.

Mutta kuvat ovat tärkeitä! Sit niitä voi vanhana katsella ja muistella. Tai sit kun meistä aika jättää, voivat lapset katsella ja muistella.

Anna lapsille kamera ja valtuudet laittaa sut poseeraamaan ja sit jokainen saa valita yhden otoksistaan ja kehitätte ne ja jokaiselle on just sellainen muisto sinusta millaisen halusivat.
Niinhän ne on, valokuvat tärkeitä, totta puhut:)
Ja ne muistotkin...mulla itellä esimes ei ole juurikaan kuvia isästäni mutta mä muistan niin hyvin tuoksuja ja tunnelmia myöten hetket ja tilanteet hänen kanssaan vaikka pieni olinkin:love:...

• Tykkää
Reactions: Kais
Ainii!!

Aamullapa olikin ihan pikkiriikkisen hentoinen sieltä täältä repaleinenkin lumihiutaleharsomattonen maassa:love:....
Aina se onnistuu loihtimaan semmosen hykerryttävän olon ja ilon, ja ihanvarmasti oli muuten pikkusen valosempaakin :)

Talviset rapistelee nyt alla(y)

• Tykkää
r0s
Mä muistan isoisoäidin pirtin tuoksun. Isoisän piipputupakan! :love:

"Mamman" keittiönkaapin, sen hyllyn missä tuoksuivat kamferintipat jotka olivat aina vasemmassa nurkassa palasokerin ja sokerisaksien kanssa. Ja ylemmällä hyllyllä olevat, ainakin kertaalleen pestyt ja huuhdellut, muovipussit. Niistä lähti eltaantuneen rasvan ja jonkin makean tuoksu. Nii ja sen kaapin vieressä tuoksutti vähemmän miellyttävästi laskiviemäri. Ja sit se tuoksu, kun keitettiin pannukahvia ja muutama kahvinporo putosi kuumalle liedelle. :p

Moikka :)
Hidas aamu oli,lounaan jälkeen lähin kävelemään kirjastoon,mustiin ja mirriin & cittariin. :) Pikkupakkanen & vähän sateli lumihiutaleita :love:

Kotona päiväkahvit ja pikkuinen lepo.

Viimeksi muokattu:
mulle tullee isäukosta mieleen tupakinhaju

hää veti toista askia mallua päivässä
Isäni pehmeänkarhea takki/takit tuoksui myös tupakalle...siinä takissa se tuoksui hyvälle, muutoin aivan kamalalle :D. Ja bensalle. Ja jollekin after shave- tuoksulle...:love:

Ja se hänen toisinaan karun rouhee sänki sai mut aina kikatuskohtauksen partaalle kun syliin kaapatessaan hieroi poskellan/leuallaan mun poskea:love:

Löysin tässä käsiini ihan mielettömän aarteen...isän rakkauskirje äidilleni...ja...vaikka on paljon mitä en tiedä niin sen tiedän että rakkaus on voimista suurin❤...

Kamalankamala ikävä kumpaakin:love:*lähti kuorimaan perunoita....äh, oikeesti itkemään toviksi*

Mitäs meinaat kokkailla ?
Mie söin makaronia & soijarouhepalleroita tomaattikastikkeessa & salaattia.
Pistän ihan justiisakohta uuniin possun ulkofilekimpaleen minkä maustoin hyvissä ajoin rouheesti morttelissa murskatulla pippuriseoksella ja suolalla...saa sinne kaveriksi porkkanoita ja bataattia...ja tekasen perunamuusin. Taijan laittaa tyrkylle tyyliin myös "ota ihan ite mikä maistuu" luumutomaatteja, kurkkua ja paprikalohkoja.

Jos tuolla nyt jotenkin nuilta nälkä häviäis:unsure:...

• Tykkää
Pistän ihan justiisakohta uuniin possun ulkofilekimpaleen minkä maustoin hyvissä ajoin rouheesti morttelissa murskatulla pippuriseoksella ja suolalla...saa sinne kaveriksi porkkanoita ja bataattia...ja tekasen perunamuusin. Taijan laittaa tyrkylle tyyliin myös "ota ihan ite mikä maistuu" luumutomaatteja, kurkkua ja paprikalohkoja.

Nam,hyvältäpä kuulostaa :) Varmasti lähtee nälkä :)

ei taida enää keretä laittaa savupönttöön sitä sianlihapalasta

Yhteistyössä