lähetä kuva ruusalle niin se taiteilee
Oikeesti. En. Osaa.
Mä oon ihan suenkäpälä näissä hiien hilavitkutinmasiinajutuissa.
Ja juuei, en ilkiä enkä kehtaa.*punasteleenolostelee*
näyttäs olevan taito hyppysissä
lähetä kuva ruusalle niin se taiteilee
Oikeesti. En. Osaa.
Mä oon ihan suenkäpälä näissä hiien hilavitkutinmasiinajutuissa.
Ja juuei, en ilkiä enkä kehtaa.*punasteleenolostelee*
no jos oikein alan muistelemaan niin mulla on tuon nykysen tosiaidon omakuvan lisäksi ollut
-poro
-Aidan "littlefinger" Gillen
-Sandels purkin Sven Dufva
Kuvankäsittelyohjelma sen teki!lähetä kuva ruusalle niin se taiteilee
voi, monetkin naiset näkevät minusta uniaKyl mä sit oon unta nähnyt. Tai jotain.
Niin, jotkut ne vaan osaa tehdä nuin vain ja tuosta tökstöks vaan vasurilla painellen konevempaimillaan vaikka ja mitä! Mä osaan vaan hajottaa...lähetä kuva ruusalle niin se taiteilee
Niin, jotkut ne vaan osaa tehdä nuin vain ja tuosta tökstöks vaan vasurilla painellen konevempaimillaan vaikka ja mitä! Mä osaan vaan hajottaa...
En oikeesti kehtaailkiä.*lähti hakemaan paperipussia päähänsä* Mä muutoinkin viihdyn niin paljon paremmin kuvaajana. Tuli hokastua että musta ei ole juuri ollenkaan valokuvia..oon onnistunu pakenemaan tilanteita...
Niinhän ne on, valokuvat tärkeitä, totta puhutMutta kuvat ovat tärkeitä! Sit niitä voi vanhana katsella ja muistella. Tai sit kun meistä aika jättää, voivat lapset katsella ja muistella.
Anna lapsille kamera ja valtuudet laittaa sut poseeraamaan ja sit jokainen saa valita yhden otoksistaan ja kehitätte ne ja jokaiselle on just sellainen muisto sinusta millaisen halusivat.
mulle tullee isäukosta mieleen tupakinhajuNiinhän ne on, valokuvat tärkeitä, totta puhut
Ja ne muistotkin...mulla itellä esimes ei ole juurikaan kuvia isästäni mutta mä muistan niin hyvin tuoksuja ja tunnelmia myöten hetket ja tilanteet hänen kanssaan vaikka pieni olinkin...
Isäni pehmeänkarhea takki/takit tuoksui myös tupakalle...siinä takissa se tuoksui hyvälle, muutoin aivan kamalalle . Ja bensalle. Ja jollekin after shave- tuoksulle...mulle tullee isäukosta mieleen tupakinhaju
hää veti toista askia mallua päivässä
Mitäs meinaat kokkailla ?Täällä häpsittää hiljaksiin ja harvakseltaan lumihaituvia
Rimpressalla alkoi leffailta. Kirjastosta tarttui mukaan joku MonsterHigh- pläjäytys.
Ja mulla alkoi keittiön valloitus
Pistän ihan justiisakohta uuniin possun ulkofilekimpaleen minkä maustoin hyvissä ajoin rouheesti morttelissa murskatulla pippuriseoksella ja suolalla...saa sinne kaveriksi porkkanoita ja bataattia...ja tekasen perunamuusin. Taijan laittaa tyrkylle tyyliin myös "ota ihan ite mikä maistuu" luumutomaatteja, kurkkua ja paprikalohkoja.Mitäs meinaat kokkailla ?
Mie söin makaronia & soijarouhepalleroita tomaattikastikkeessa & salaattia.
Nam,hyvältäpä kuulostaa Varmasti lähtee nälkäPistän ihan justiisakohta uuniin possun ulkofilekimpaleen minkä maustoin hyvissä ajoin rouheesti morttelissa murskatulla pippuriseoksella ja suolalla...saa sinne kaveriksi porkkanoita ja bataattia...ja tekasen perunamuusin. Taijan laittaa tyrkylle tyyliin myös "ota ihan ite mikä maistuu" luumutomaatteja, kurkkua ja paprikalohkoja.
Jos tuolla nyt jotenkin nuilta nälkä häviäis...
Joskus, toivottavasti..kun ton kimpaleen kypsymisessä menee aikaa...Nam,hyvältäpä kuulostaa Varmasti lähtee nälkä
ei taida enää keretä laittaa savupönttöön sitä sianlihapalastaPistän ihan justiisakohta uuniin possun ulkofilekimpaleen minkä maustoin hyvissä ajoin rouheesti morttelissa murskatulla pippuriseoksella ja suolalla...saa sinne kaveriksi porkkanoita ja bataattia...ja tekasen perunamuusin. Taijan laittaa tyrkylle tyyliin myös "ota ihan ite mikä maistuu" luumutomaatteja, kurkkua ja paprikalohkoja.
Jos tuolla nyt jotenkin nuilta nälkä häviäis...
Mulla mitn tommosia hienouksia ole...ei taida enää keretä laittaa savupönttöön sitä sianlihapalasta
laitaMulla mitn tommosia hienouksia ole...
Niin mikäs siinä, vähemmästäkin sitä ihmisillä tulee housuun, ei mulla tietenkäänIlta pimenee,nyt onkin hyvä lukea Suomessa kummittelee kirjaa