Jooh,näkee sitten . Ei hirveesti oo voinu noihin ennusteisiin luottaaEns maanantaina viisaampia siinä asiassa?
Säätiedotuksethan muuttuu päivän aikanakin miljoona kertaa joten - sitä otetaan vastaan mitä ylhäältä annetaan.
Se juuri.Varamiespalvelu?
Pakkasilla on reilusti korkeampi happipitoisuusilmakehän happipitoisuus ei juurikaan vaihtele vaan on jokseenkin samanlainen koko ajan
noin 21%
Varanaispalvelu olis kätevämpi.Varamiespalvelu?
13 vuotta yritetty, yritys on kyllä kivaa,vaikka ei sitä lasta tuu.Kaisille sevverran, että mikään ei ole varmaa.
Jos tarpeeksi yrittää niin koskaan ei tiedä milloin pissitikku näyttää ihmettä.
Yrittäminen on silti sevverran kivaa, että siihen ei kannata turhautua!
Toimii ihan moitteettomasti,ainakin äskenToimiiko muilla yhteydet?
Kun tää hilavitkutin nakkaa mut mäjelle koko ajan ja sitte kun oon mukamas maisemissa niin mä en saa tehä mitn!!
En saa tyksiä.
En saa lainata.
En saa kommentoida.
Mä kävin ulko-ovellakin kurkkaamassa että onko tuolla häröilemässä joku sangen sakia naakkaparvikin...ei näkyny mitään eikä ketään. Ei etes tähtiä.*melkein mutruhuuleilee. Melkein*
AhaToimii ihan moitteettomasti,ainakin äsken
Otan osaa.13 vuotta yritetty, yritys on kyllä kivaa,vaikka ei sitä lasta tuu.
niinkö? no paljon se on -10 asteessa?Pakkasilla on reilusti korkeampi happipitoisuus
Ei vaan jaksa enää uskoa ja toivoa.Kiitos peukuista kuitenkin,ei siitä haittaakaa ooOtan osaa.
Mut iso kirja sanoo, että maailmassa on kolme suurta. Usko, toivo ja rakkaus.
Jos ja kun rakkautta riittää niin kahta ensimmäistä ei pidä heittää pois.
Tiedoksi vaan, että täällä Aksulassa on teille peukut pystyssä.
Halaus riittääkatso liitettä 4959
*ei osaa sanoa mitään vaikka haluaisi edes jotakin*
Kauniita unia muruEn edes tiiä tuleeko läpi vai jääkö jonnekin välille mutta mulla lagittaa yhteydet pahasti eli tähän kohtaan sanon:
Hyvää yötä, näe kauniita unia ja nuku hyvin*pus*
Ja muista:
Olet tärkeä
Paljon se on +20c?niinkö? no paljon se on -10 asteessa?
En tiedä mikä miehen kohtalo oli, itsekkin toivoisin että olisi saanut elää pitempään mutta ihan paskaahan tuo musiikki on.Laitetaas vaihteeksi Buddy Hollya.
Jos mies olisi saanut elää niin maailmassa olisi satoja lauluja lisää joita kehtaa ja osaa soittaa maksavalle yleisölle.
John Lennon oli faninsa.
Sori piti laittaa tääEn tiedä mikä miehen kohtalo oli, itsekkin toivoisin että olisi saanut elää pitempään mutta ihan paskaahan tuo musiikki on.
Muistuu mielee sanonta että joku tykkää tyttärestä ja joku äidistä. Tästä jos joku on tykännyt niin sanontaa pitää laventaa iso-äitiin.
Anteeksi en edes tiedä kuka on Bufdy Hollywa mutta anyway tässä kaikkien tuntema National Napalm Syndicate kappale 911