The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Anteeksi tai mitä sitä vittua mitä mie pyytelen keneltäkhän antheksi. Näitä on juutuubi täynnä ja ihan sattumalta tää sattui silimhän että ihan koski.
Laitanpa tään videon tähän ensin
Joo.. Místäs sitä alakais. No vaikka siitä että laitethan liha pakkaseen että tunnin päästä saadaan siitä sen vuoksi onnistuttua veistelemään sentin, SENTIN, vitsin paksuisia siivuja.. Miten käsi pitää olla ettei kykene vetelemään raa`asta lihasta parin millin siivuja. No ehkä siihen tarttee käden joka tottelee aivoja ja terävän veitsen. Mutta esim moottorisahallaki saa vejeltyä sentin paksuisia siivuja.
Toinen joka sitten makuasia mutta noi marinaadit vain pillaa sen tulevan kuivalihan, tein kerran tuommoisilla ohjeilla ja yhestä maistoin vähän ja nakkasin kaikki muut pari kiloa roskiin. Ei pystyny eikä kyenny. Syömään eikä nielemmään. Vain suolaa ja pitkin hampain ehkä mustapippuria.
Toinen vaiko kolomas niin tässä ei kuivattu vaan kypsennettiin matalassa lämpötilassa..
KELE!
On mullakin liikaa vappaa-aikaa ko tämmöshin jaksaa ottaa kantaa :D

Toimiiko muilla yhteydet:unsure:?

Kun tää hilavitkutin nakkaa mut mäjelle koko ajan ja sitte kun oon mukamas maisemissa niin mä en saa tehä mitn!!:notworthy:

En saa tyksiä.
En saa lainata.
En saa kommentoida.

Mä kävin ulko-ovellakin kurkkaamassa että onko tuolla häröilemässä joku sangen sakia naakkaparvikin:notworthy:...ei näkyny mitään eikä ketään. Ei etes tähtiä.*melkein mutruhuuleilee. Melkein*

Toimiiko muilla yhteydet:unsure:?

Kun tää hilavitkutin nakkaa mut mäjelle koko ajan ja sitte kun oon mukamas maisemissa niin mä en saa tehä mitn!!:notworthy:

En saa tyksiä.
En saa lainata.
En saa kommentoida.

Mä kävin ulko-ovellakin kurkkaamassa että onko tuolla häröilemässä joku sangen sakia naakkaparvikin:notworthy:...ei näkyny mitään eikä ketään. Ei etes tähtiä.*melkein mutruhuuleilee. Melkein*
Toimii ihan moitteettomasti,ainakin äsken

Ai nii...
Tää päivä ei menny katolla - ainakaan minulla.
Siirryttiin katolle jonka alle ei saa jätelavaa.
Niinpä yks lapioi katolta moskaa alas ja toinen (minä) lapioi sen kottareihin ja vie mäkeä ylös jätelavalle.

Käy muuten voimille.
Voin kertoa, että olen huomattavasti helpommallakin tienannut makkaran leivän päälle.

Viimeksi muokattu:
Laitetaas vaihteeksi Buddy Hollya.
Jos mies olisi saanut elää niin maailmassa olisi satoja lauluja lisää joita kehtaa ja osaa soittaa maksavalle yleisölle.
John Lennon oli faninsa.
En tiedä mikä miehen kohtalo oli, itsekkin toivoisin että olisi saanut elää pitempään mutta ihan paskaahan tuo musiikki on.
Muistuu mielee sanonta että joku tykkää tyttärestä ja joku äidistä. Tästä jos joku on tykännyt niin sanontaa pitää laventaa iso-äitiin.

Anteeksi en edes tiedä kuka on Bufdy Hollywa mutta anyway tässä kaikkien tuntema National Napalm Syndicate kappale 911

En tiedä mikä miehen kohtalo oli, itsekkin toivoisin että olisi saanut elää pitempään mutta ihan paskaahan tuo musiikki on.
Muistuu mielee sanonta että joku tykkää tyttärestä ja joku äidistä. Tästä jos joku on tykännyt niin sanontaa pitää laventaa iso-äitiin.

Anteeksi en edes tiedä kuka on Bufdy Hollywa mutta anyway tässä kaikkien tuntema National Napalm Syndicate kappale 911

Sori piti laittaa tää

Yhteistyössä