P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vierestä;27959067:Meillä on Gigantti 2 km päästä kotoa ja olen huomannut, että ne nettihinnat ovat samat myös Gigantissa, vaikka niissä on monesti maininta, että "tähän hintaan vain verkkokaupasta."
Kerran tilasin netin kautta ja valitisin noudon myymälästä. Tuote oli noudettavissa parin tunnin kuluttua tilauksesta.
No kyllä ne nyt varmasti pitävät kriisipalavereja pääkonttorissa Norjassa, kun menettävät sinun merkittävät jatkotilauksesi.Tilasin sunnuntaina, ja otin yhteyttä kun ei tiistaihin mennessä ollut tullut vielä seurantatunnusta. Ilmoittivat että vasta perjantaina lähettävät...en enää tilaa
Ei kai se Gigantti itse niitä koneita teeOstin noin tonnin tietokoneen Gigantista ja kahden kuukauden jälkeen se lakkasi toimimasta. Musta ruutu vain näkyy....meni huoltoon heti...
saa nähdä mitä tuostakin tulee...ilmoittelen miten kävi kahden viikon päästä.
Minun silmissä maineensa ainakin menetti.
Omasta mielestä Gigantista ei kannata ostaa enää mitään kun kerran saa näin huonoa laatua.
Tietokone piti olla todella hyvä ja kestävä. Oli saanut parhaimmat arvostelut (verrattaessa muihin saman hintaisiin tietokoneisiin)(Huom! Eri luotettavien tietokone arvostelijoiden mukaan ja kukapa nyt uskoisi gigantin arvosteluja) .