V
vierailija
Vieras
Sokeakin näkee, että Bojanin kuva ei oo tuolta Lontoon näyttelystä, vaan taiteilijan Venetsian ateljeesta, hah hah.Bojanin kuva ei ole Venetsiasta, hah hah.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sokeakin näkee, että Bojanin kuva ei oo tuolta Lontoon näyttelystä, vaan taiteilijan Venetsian ateljeesta, hah hah.Bojanin kuva ei ole Venetsiasta, hah hah.
ON SE NIIN KOMIA ETTÄ SILMUIN SATUUOnko komee? T. Terttu
En aio tulla, haluan katsella kun B ja Dz rakastelee että niin.ON SE NIIN KOMIA ETTÄ SILMUIN SATUU
Nyt Pertti sieltä ryhmätilasta tänne huoneeseen ja heti. T. MaireOikein hyvä. Voin sitten yksin jäädä tänne ihastelemaan Kärtsää. T. Pertti
KondomiajelunMitähän B antoi Tseikulle lahjaksi![]()
Liput Tauskin keikalle.Mitähän B antoi Tseikulle lahjaksi![]()
Jep ja tää Jure on vielä ensimmäisessä stoorissaan jakanut reelsin, jossa kertoo asuvansa Venetsiassa ja että hänellä on myös studio siellä ja sitten jakanut ton Bojanin stoorin, jossa sanoo Bojanin käyneen studio vierailulla. Melko epätoivoista kieltämistä taas.Sokeakin näkee, että Bojanin kuva ei oo tuolta Lontoon näyttelystä, vaan taiteilijan Venetsian ateljeesta, hah hah.
OLETKO SEPPO PIISELSUAALIPitäkää te Bojanit, Dziilat ja Käärijät. Minä kuolaan nykyään sitä jäkissarjan Ilyata. Tollasesta kukkoilijasta ois kiva tehdä itselleen totteleva bottomi. T. Seppo
Ja minua ei yksikään nainen määrää.Nyt Pertti sieltä ryhmätilasta tänne huoneeseen ja heti. T. Maire
Kunnon homo-Seppo oonOLETKO SEPPO PIISELSUAALI
Jopas on sattuma.Sattumalta taidemaalari seuraa Dziä, M:ää ja hänen aviomiestään Instagramissa.
VAI MITÄ NE NURER HÖMPÖTYÄOLETKO SEPPO PIISELSUAALI
Se on Vapun isoin juttu, pönttöEn tiedä, mutta tunteisiin menee ainakin sillä, joka tästä ilmoitti. Tuli monta huutomerkkiä, kysymysmerkkiä ja ISOIN KIRJAIMIN ja monen hymiön kera pitää viestiä. Hänelle tämä taitaa olla koko vapun isoin juttu.
Miksi vikittelit naapurihuoneen Sirpaa?Kunnon homo-Seppo oon
Mielummin uskot B&K harhaan, sun on pakko olla trolliEi minun tartte mennä tommoiseen harhaan mukaan, ja B ei ole julistanut yhtään mitään että.
Tulen kohta korvista hakemaan.Ja minua ei yksikään nainen määrää.
Taitaa pikemminkin mennä sulla tunteisiin, kun pitää holhota muita kirjoittajia. Tää on ollut sun strategia ennenkin, tunnistaa kyllä.Tällä ihmisellä tämä fanitus menee vähän yli. Tulee sellaista huutoa ja hosumista, päätelmiä ja "faktoja". Tuosta tekstistä näkyy, miten tärisee kirjoittaessaan tuota. Hengitä välillä ja mieti, miksi tämä on sinulle noin tärkeää. Miksi yrität vakuuttaa trolleja, jotka nauttivat, kun saavat sinulta reaktion?
En tietenkään ole, saan ajatella ihan kuinka haluan että.Mielummin uskot B&K harhaan, sun on pakko olla trolli
Dzejla-fanilla tunteisiin.Taitaa pikemminkin mennä sulla tunteisiin, kun pitää holhota muita kirjoittajia. Tää on ollut sun strategia ennenkin, tunnistaa kyllä.
Käärijä on tavannut Go-Jo kentällä. Allu ja Kiro on jo Suomessa joten kaiken järjen mukaan Käärijäkin on.
Ei kiinnosta Dz eikä Bojan eikä Joksut. Olen huomannut saman mamman aikaisemminkin holhoamassa muita keskustelijoita. Omahyväistä meininkiä.Dzejla-fanilla tunteisiin.
Ole hyvä. Tervetuloa palstailemaan.TERVEISIN KERTTU