Gigantin hinnat ihan syvältä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei koskaan enää giganttiin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:
Niin saahan sitä pyytää mitä haluaa. Se vertaileminen kannattaa suorittaa vaikka etukäteen netissä.

Sitähän tuossa kirjoitinkin että pitäisi kaupoille lähteä kannettavan kanssa. Tai sitten ensin pyöriä yksi päivä kaupoissa hypistelemässä ja sitten toinen päivä hintaa tarkistamassa...

kai niitä hintoja voi kotona netistä kattoa vaikka edellisenä iltana :o älä oo idiootti!!

helvetin idiootti. Jos et tiedä millaisen koneen haluat niin on siinä vertalemista kun vertaat suomessa myytävät monitoimi- ja yleiskoneet. Sulla ei varmaan ole muuta eläää kuin netti...

Jos haluaa tehdä kaupat helposti ja nopeasti, pitää olla valmis maksamaan se hinta mikä ensimmäisessä kaupassa pyydetään. Et voi edellyttää saavasi tuotetta halvimmalla hinnalla, jos et ole valmis tekemään sen eteen työtä. Se 40 egee sattuu olemaan palkka sille asiakkaalle, joka viitsii etsiä sen masiinan halvimmalla hinnalla. Ja totuushan on, että sen koneen saa oikeasti vieläkin halvemmalla kuin mitä se halvin hinta osoittaa. Meillä ostetaan kodinkoneet vasta siinä vaiheessa, kun myyjä on käynyt pyytämässä pomoltaa lupaa, että saako noille myydä tällä ja tällä tingityllä hinnalla.

Niin saahan sitä pyytää mitä haluaa. Se vertaileminen kannattaa suorittaa vaikka etukäteen netissä.

Sitähän tuossa kirjoitinkin että pitäisi kaupoille lähteä kannettavan kanssa. Tai sitten ensin pyöriä yksi päivä kaupoissa hypistelemässä ja sitten toinen päivä hintaa tarkistamassa...

kai niitä hintoja voi kotona netistä kattoa vaikka edellisenä iltana :o älä oo idiootti!!

helvetin idiootti. Jos et tiedä millaisen koneen haluat niin on siinä vertalemista kun vertaat suomessa myytävät monitoimi- ja yleiskoneet. Sulla ei varmaan ole muuta eläää kuin netti...

no voi kuule kyllä on. siks mä vertailen hintoja ensin, käyn ostamassa. menee yksi päivä. seuraavan päivänä voi tehdä muuta, eikä tarvi omaa tyhmyyttään lähhteä takasin kauppaan haukkumaan myyjiä :) kyllä mä osaan tuotteen esittelystä lukea onko siinä ne toiminnot joita haluan.

Oltiin hommaamassa tallentavaa boksia.
Käytiin kattomassa Gigantissa, myyjä väitti kirkkain silmin että suomessa ei yksinkertaisesti ole myynnissä muita merkkejä kun mitä heillä on myynnissä ja mistään ette tuu löytämään havemmalla :saint:

Mentiin käymään Teknisillä ja kappas, heillä olikin ihan uuden merkkinen (ei siis mikään uusi merkki vaan sellainen mitä Gigantissa ei vaan ollut) ja uskomaton tarjous, saatiin parempi vehje halvemmalla kun mitä Gigantista oltaisi saatu lähelekään saman tasoinen vehje =)

Juu, me käydään yleensä ostoksilla Teknisillä =)

Siis ei voi kun olla onnellinen että olen siirtynyt muuhun työhön kaupan alalta.... Kaikesta sitä valitetaan! Suositushinta on suositushinta ja myyjä saa kyllä pyytää sen alle tai päälle jos tahtoo! Kaikkea sitä kuulee

Alkuperäinen kirjoittaja voi myötähäpeä:
Siis ei voi kun olla onnellinen että olen siirtynyt muuhun työhön kaupan alalta.... Kaikesta sitä valitetaan! Suositushinta on suositushinta ja myyjä saa kyllä pyytää sen alle tai päälle jos tahtoo! Kaikkea sitä kuulee

Joo tämän takia pidin huolen aikoinani opiskellessa ettei valmistu mihinkään jossa tarvii olla missään asiakaspalveluhommissa. Huono palkka ja tyhmiä asiakkaita...

Alkuperäinen kirjoittaja Jepjep:
Jos haluaa tehdä kaupat helposti ja nopeasti, pitää olla valmis maksamaan se hinta mikä ensimmäisessä kaupassa pyydetään. Et voi edellyttää saavasi tuotetta halvimmalla hinnalla, jos et ole valmis tekemään sen eteen työtä. Se 40 egee sattuu olemaan palkka sille asiakkaalle, joka viitsii etsiä sen masiinan halvimmalla hinnalla. Ja totuushan on, että sen koneen saa oikeasti vieläkin halvemmalla kuin mitä se halvin hinta osoittaa. Meillä ostetaan kodinkoneet vasta siinä vaiheessa, kun myyjä on käynyt pyytämässä pomoltaa lupaa, että saako noille myydä tällä ja tällä tingityllä hinnalla.

Vai että pomolta lupaa =) Kyllä ei pomo oo mitään mieltä tommosista meillä. Itse tehdään hinta ratkaisut =)
Mutta ainahan voi myyjä mennä takahuoneeseen "kysymään pomolta" ja käydä vaikka röökillä sillä välin. Ainakin oot kuvitellu tekeväs sitten hyvät kaupat :D

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Huoh, ei tää voi olla todellista?!! Puida ja käydä keksustelua tällaisesta asiasta!?

No kyllä tällä palstalla törmää kyllä vielä paljon härömpiin ongelmiin. Tää on suorastaan hupipalsta aika usein, meno kuin hiekkalaatikolla

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Huoh, ei tää voi olla todellista?!! Puida ja käydä keksustelua tällaisesta asiasta!?

No kyllä tällä palstalla törmää kyllä vielä paljon härömpiin ongelmiin. Tää on suorastaan hupipalsta aika usein, meno kuin hiekkalaatikolla

Nooh, Gigantin myymälöiden hintojahan ei näy netistä. Minulle kävi niin, että ostin Kesä Ale -hintaisen kännykän Kaarinan Gigantista. Seuraavana päivänä luin Helsingin ja Turun Sanomista ilmoituksen, jossa saman kännykän saisi 50 euroa halvempaan alehintaan 5 muusta myymälästä. No ei siinä mitään, mutta ilmoituksessa mainittu normaali hinta 5 muussa Giganissa oli 20 euroa halvempi, kuin minun ostamani Kesä Ale-kännykkä! Tämä jäi häirisemään joten soitin Giganttiin. Vastaus oli vain, että jokainen myymälä hinnoittelee tuotteensa itse. Siispä seuraavalla kerralla voin kuulemma soittaa heidän asiakaspalveluunsa ja he kertovat minulle, mistä Gigantin myymälästä saan kyseisen tuotteen halvemmalla. Heh saavatpahan hekin asiakaspalvelijat töitä siellä :) Melkoisia, monen kympin eroja.......

Mies tilasi Gigantin verkkokaupasta tuotteen,jota varastosaldon mukaan näytti heillä olevan ja maksoikin sen samantien.Parin päivän sisällä tuli tekstiviesti,että kovan kysynnän vuoksi,varastosaldo ei pysynyt ajan tasalla ja olivat myöneet tuotteen,jota ei ole käytännössä olemassakaan!Kyllä meni usko kyseiseen nettikauppaan!!!

Yhteistyössä