kokemusta Gigantin verkkokaupasta? toimittavatko nopeasti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päivä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä tuli känny seuraavana päivänä, toimittivat sen lähikauppaan, joka on matkahuollon toimituspiste. Ei tullut postin kautta, mulle tuli tekstari, että paketti on noudettavissa ja sit oli osoite, mistä saa hakea.

Meillä on Gigantti 2 km päästä kotoa ja olen huomannut, että ne nettihinnat ovat samat myös Gigantissa, vaikka niissä on monesti maininta, että "tähän hintaan vain verkkokaupasta."

Kerran tilasin netin kautta ja valitisin noudon myymälästä. Tuote oli noudettavissa parin tunnin kuluttua tilauksesta.

Alkuperäinen kirjoittaja vierestä;27959067:
Meillä on Gigantti 2 km päästä kotoa ja olen huomannut, että ne nettihinnat ovat samat myös Gigantissa, vaikka niissä on monesti maininta, että "tähän hintaan vain verkkokaupasta."

Kerran tilasin netin kautta ja valitisin noudon myymälästä. Tuote oli noudettavissa parin tunnin kuluttua tilauksesta.

Ai? Kyllä meillä on usein käynyt niin että verkkokaupasta ne on juurikin olleet halvemmat.
Tässä nyt äkkiselteen muistan ainakin nämä tilanteet,
olin ostamassa ilmastointilaitetta meille ja gigantin liikkeessä se maksoi 70€ enemmän, kysyin että pystyykö myymään halvemmalla koska verkkokaupassakin se on 70€ halvempi vaan ei kuulemma pystynyt,
no ei siinä otin puhelimen käteeni ja tilasin sen gigantin verkkokaupan kautta nouto ja maksu siihen myymälään jossa olin ja kas sain ilmastointikoneen mukaan :)

Olin ostamassa muksulle kännykkään, myyjä esitteli ja kertoi ettei näitä voi alentaa enempiä ja olisi antanut alea vain sen 3€
katsoin että sama luuri oli verkkokaupan kautta 10€ halvemmalla :D
Eipä tarvinnut sitten miettiä ostanko sen heti vai käynkö mielummin netissä tilaamassa sen luurin ja otan taas suoraan liikkeeseen maksun kuin toimituksen, näin sain taas halvemmalla :)

Muistaakseni pölynimurikin oli nettikaupan kautta halvempi, tosin siitä en hintoja muista :/

Tapahtui heinä-elokuu 2015

Tilasin PS4 konsolin yli 7 viikkoa sitten. Eivät toimittaneet siinä ajassa. Ensimmäisen kuukauden odoteltuani soitin asiakaspalveluun. Siitä kului noin viikko kun alkoi tippua ilmoituksia toimituspäivästä. Aina kun toimituspäivä läheni niin tuli ilmoitus että ei voida toimittaa sovittuna päivänä ja uusi toimituspäivä on se ja se. Tätä jatkui 3 viikkoa.

Sitten kun taas oli tullut ilmoitus toimituspäivän muutoksesta niin tarkistin gigantin verkkokaupan sivuilta mikä on laitteen saldo. Yllätys ylläty saldo oli 25+.

Samana päivänä soitin asiakaspalveluun ja peruin tilaukseni. Saldo gigantin sivuilla on huijausta tai sitten huijaavat jo tuotteen maksaneita asiakkaita jotka ovat odotelleet tuotetta 7 viikkoa.

Älä usko gigantin verkkokaupan saldoa!!!!

En tilaa tuolta enään mitään koska olivat vielä poistaneet arvostelun jossa mainitsin tuon tilauksen historian.

Älä osta jos muualta saat.

Toimii, mutta pääsääntöisesti Gigantti on aivan helvetin kallis kauppa. Ei tarvitse nettiä selata 10 sekuntia kauempaa löytääkseen saman tuotteen paljon edullisemmin. Toki silloin tällöin Gigantilla on ihan ok kamppistarjouksia, mutta muutoin ei kannata mainospuheisiin halvoista hinnoista uskoa.

Ostin noin tonnin tietokoneen Gigantista ja kahden kuukauden jälkeen se lakkasi toimimasta. Musta ruutu vain näkyy....meni huoltoon heti...
saa nähdä mitä tuostakin tulee...ilmoittelen miten kävi kahden viikon päästä.
Minun silmissä maineensa ainakin menetti.
Omasta mielestä Gigantista ei kannata ostaa enää mitään kun kerran saa näin huonoa laatua.
Tietokone piti olla todella hyvä ja kestävä. Oli saanut parhaimmat arvostelut (verrattaessa muihin saman hintaisiin tietokoneisiin)(Huom! Eri luotettavien tietokone arvostelijoiden mukaan ja kukapa nyt uskoisi gigantin arvosteluja) .

Tilasin sunnuntaina, ja otin yhteyttä kun ei tiistaihin mennessä ollut tullut vielä seurantatunnusta. Ilmoittivat että vasta perjantaina lähettävät...en enää tilaa

Tilasin 2 viikoa sitten pelikuulokkeet gigantista ja luki että 2-5 arkipäivää kuljetus ja lukee vieläkin että on keräilyssä ja kaveri tilas samat kuulokkeet samaan noutopisteeseen viime keskiviikkona ja kappas keppanaa hänen kuulokkeet saapuivat jo.

Ostin noin tonnin tietokoneen Gigantista ja kahden kuukauden jälkeen se lakkasi toimimasta. Musta ruutu vain näkyy....meni huoltoon heti...
saa nähdä mitä tuostakin tulee...ilmoittelen miten kävi kahden viikon päästä.
Minun silmissä maineensa ainakin menetti.
Omasta mielestä Gigantista ei kannata ostaa enää mitään kun kerran saa näin huonoa laatua.
Tietokone piti olla todella hyvä ja kestävä. Oli saanut parhaimmat arvostelut (verrattaessa muihin saman hintaisiin tietokoneisiin)(Huom! Eri luotettavien tietokone arvostelijoiden mukaan ja kukapa nyt uskoisi gigantin arvosteluja) .
Ei kai se Gigantti itse niitä koneita tee

Yhteistyössä