The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Mutta joulukuussa saa todellakin olla ihan jouluhörhöissä ja tippetappe- tunnelmissa:love:
Niin saa ja mäpäs aattelen *irvistää sekä ruutikselle että sulle*:p

Sovin just pari päivää sitten yhden ystäväni kanssa, joka on vielä pahempi intoilija joulusta, että hän saa vapaasti tulla koristelemaan tänne ja pidetään samalla pikkujoulut jonne tulee muitakin kavereita...mutta ei ennenkun ollaan juhlistettu halloweenit:p

• Tykkää
Reactions: Kais
Asennevamma, ystäväiseni.

Johtuisko se siitä, että mä olen joutunut opettelemaan ulkoa satoja biisejä joista en itse kovinkaan välitä?
Älä kerro morsiamille mutta yhden häävalssin muistisääntö oli;
hevovvitun bruce lee
ja toisen
ryypätkääpä-ryypätkkääpä...
Ei niit muuten erottanut toisistaan. Ainakaan instrumentaalina.

Örkkihevi ei mua innosta yhtään enempää kuin maikkarin "toivotuimmat häävalssit"
Sit kun jotain vedetään tavalla jota mä en osaa niin putoan perseelleni.

• Tykkää
Reactions: epek
Kun Marino julkaisi Juggernautin, niin jokainen soittaja, etenkin kitaristit ympäri maailmaa pysähtyi miettimään, että voiko noin tehdä ja miten helvetissä se tehdään?
Muistaakseni samoihin aikoihin Bruce julkaisi The Riverin jota jonotettiin kaupoissa ja jonka jälkeen häntä on kutsuttu nimellä "The Boss".
Biisi on upea ja hyvin vedetty mutta ei siinä ole mitään mitä Dylan ei ollut tehnyt jo 20v aikaisemmin.

Humppaa, ole hyvä.

Se oli musiikinopettajieni ehdoton ykkönen joka sävels ja sanoitti tämän.
Sanoen, että saakeli kun kukaan muukaan ei biisiä tehnyt niin minun se sitten piti.
Sama mies teki niin kaunis on maa suojatiellä kuolleen oppilaansa muistolle
Rytkyä parempaa musiikinopettajaa en osaa edes kuvitella.
Laulu jonka hän teki ja josta ei itse tykännyt ja jota minun ei tarvinnut tehdä kuuluu näin;

Aika paha! Helposti leviävä.

Vastuullinen metsästäjä siis käyttäisi vaatteensa pesussa ja huuhtelisi saappaan/kengänpohjat kunnolla sikajahdin jälkeen ennenko suomeen palaa. :confused: Tuskin kukaan tekee niin.

Tai no, sikafarmarit taatusti mutta...
olisko tuota sikaruttoa sentään maaperässä ja jos olisi niin pitäskö Tallinnassa käyneiden pestä myös jalkineensa?

r0s
olisko tuota sikaruttoa sentään maaperässä ja jos olisi niin pitäskö Tallinnassa käyneiden pestä myös jalkineensa?
No mut eihän ne siat kaupungissa tallaa. Ja harvemmin sielläpäin metsästäjätkään maastokengissään.

Mutta mä muistan jo ysikytluvulta sen ettei sikalaan ollut asiaa ennen jalkineiden desinfiointia. Siis kun oltiin tutustumiskäynnillä oppilaitoksesta esimerkiksi.

No mut eihän ne siat kaupungissa tallaa. Ja harvemmin sielläpäin metsästäjätkään maastokengissään.

Mutta mä muistan jo ysikytluvulta sen ettei sikalaan ollut asiaa ennen jalkineiden desinfiointia. Siis kun oltiin tutustumiskäynnillä oppilaitoksesta esimerkiksi.
entä jos maaseudulta tullut punaniska röhnystää edelläsi saappaillaan kun sipsuttelet perässä korkkareissasi

pöpö voi hypätä saappaasta korkkariin

Yhteistyössä