Oi älä pidä kurpitsaa jääkaapissa!Oi kurpitsaa mulla on yksi jääkaapissa ootamassa
Oi älä pidä kurpitsaa jääkaapissa!Oi kurpitsaa mulla on yksi jääkaapissa ootamassa
Niin saa ja mäpäs aattelen *irvistää sekä ruutikselle että sulle*Mutta joulukuussa saa todellakin olla ihan jouluhörhöissä ja tippetappe- tunnelmissa
Hakataan ovella se MuuEn oo etes hehkuttamassakaan!
Joku Muu sen teki...ja Joku Kummanen mokoma alotti puhumisenkin tosta jii aiheesta...
Ei se kerkiä siellä pilalle mennä,huomenna syön poisOi älä pidä kurpitsaa jääkaapissa!
Kauniita unia...mutta mä lähen nukkuun.
Öitä
Mitä sulla on reilua humppaa vastaan?Hirveetä paskaa joka tapauksessa.
ollaan juhlistettu halloweenit
Mitä sulla on reilua humppaa vastaan?
Täh?
Asennevamma, ystäväiseni.
Milloin se sit alkaa?elekää ny vielä hehkuttako joulua ku hirvenpyyntikään ei oo vielä kunnolla alakanu
ylihuomenna alotellaan, oltais saatu pyytää jo pari viikkoa syyskuussaki mutta päätettiin lykätä alotus lokakuulleMilloin se sit alkaa?
Tänä vuonna mä saan hirveä. Ja kenties peuraakin.
Mulle on luvattu jo!
Ehkä meidän lihanlupailijakin siis viikonloppuna. Edellisen se oli rapakon takana possujahdissa ja siitä lihasta mä en ihmeemmin välitä.ylihuomenna alotellaan, oltais saatu pyytää jo pari viikkoa syyskuussaki mutta päätettiin lykätä alotus lokakuulle
En muuten tiedä. Saako sit jos se on jo valmiiksi palvattu tai muuten käsitelty?veikkaan että valtaosa hirviporukoista alottaa lauantaina
saakohan villisianlihaa edes tuoda Suomeen, niissä kun on sitä ruttoa vai mikä se oli
empä tiiä kun en ite oo siitä puuhasta kiinnostunu mutta kuullu isojenpoikien puhuvan että siinä olis jotain rajotuksiaEn muuten tiedä. Saako sit jos se on jo valmiiksi palvattu tai muuten käsitelty?
Pitää selvittää. Joka päivä on hyvä oppia...empä tiiä kun en ite oo siitä puuhasta kiinnostunu mutta kuullu isojenpoikien puhuvan että siinä olis jotain rajotuksia
Aika paha! Helposti leviävä.
olisko tuota sikaruttoa sentään maaperässä ja jos olisi niin pitäskö Tallinnassa käyneiden pestä myös jalkineensa?Aika paha! Helposti leviävä.
Vastuullinen metsästäjä siis käyttäisi vaatteensa pesussa ja huuhtelisi saappaan/kengänpohjat kunnolla sikajahdin jälkeen ennenko suomeen palaa. Tuskin kukaan tekee niin.
Tai no, sikafarmarit taatusti mutta...
No mut eihän ne siat kaupungissa tallaa. Ja harvemmin sielläpäin metsästäjätkään maastokengissään.olisko tuota sikaruttoa sentään maaperässä ja jos olisi niin pitäskö Tallinnassa käyneiden pestä myös jalkineensa?
entä jos maaseudulta tullut punaniska röhnystää edelläsi saappaillaan kun sipsuttelet perässä korkkareissasiNo mut eihän ne siat kaupungissa tallaa. Ja harvemmin sielläpäin metsästäjätkään maastokengissään.
Mutta mä muistan jo ysikytluvulta sen ettei sikalaan ollut asiaa ennen jalkineiden desinfiointia. Siis kun oltiin tutustumiskäynnillä oppilaitoksesta esimerkiksi.
entä jos maaseudulta tullut punaniska röhnystää edelläsi saappaillaan kun sipsuttelet perässä korkkareissasi
pöpö voi hypätä saappaasta korkkariin