Pussailusta voi tarttua tyttöpakteereita. Se harmittais.pussailu on ihan turhaa puuhaa, siinä ei pallit tyhjene
naiminen on sitävastoin hyvinki näkysää touhua
Iltaa.Iltaa
Toope on kyllä kova pussailemaan. Mutta, mun täytyy mennä pikkuhiljaa nukkumaan. Töissä olisi hyvä olla kuuden pintaan ettei tarvi mennä viikonloppuna. Öitä.Iltaa.
Älä vaan sano, että teillä pussaillaan.
No höh kun toffolassa nuoleskellaan ihan toopenaIltaa.
Älä vaan sano, että teillä pussaillaan.
Kauniita unia ja koetahan jaksaa tikistää huominen päivä ...Toope on kyllä kova pussailemaan. Mutta, mun täytyy mennä pikkuhiljaa nukkumaan. Töissä olisi hyvä olla kuuden pintaan ettei tarvi mennä viikonloppuna. Öitä.
jos pusuttelu palkitaan pimpsalla niin se on tietenki erittäinKunnon pusuttelu saattaa tai no meillä ainakin todennäköisesti johtaa muuhunkin toimintaan,joten kyl kannattaa pusutella.
lähe mulle kaveriksi hirvenpyyntiinHuomenta
2 tuplatuntia ja sitten syyslomalle...
Kivaa lomaa !Huomenta
2 tuplatuntia ja sitten syyslomalle...
Päivää Mukavaa viikonloppua.Päivää ja viikonloppuja kaikille.
Ai sää et siis halua saalista?lähe mulle kaveriksi hirvenpyyntiin
vaikka koiraksi?
Ai sää et siis halua saalista?
Näen itseni jo sieluni silmin juoksemassa pakoon hirvikärpäsiä suureen ääneen kiljuen ja sen miten hirvet juokseen päinvastaseen suuntaan.
Ei täällä vaan, tänäänkin +18Ei oo enää hirviökärpäsiä kun keli kävi pakkasen puolella.
Ei kovin kiva mielikuvaEi täällä vaan, tänäänkin +18
Eläkä mainosta sitä ruutikselle, kohta istun valjaissa sen auton takapenkillä
Niipä näkkyy olevan tommonen kirkas möllykkä taivaaalla.katso liitettä 4873
Nyt! Kuulepas!
Ulos siitä kipinkapin!
Koska - aurinko
Oi jösses sentään, on se vaan upeanfantsu möllykkä*huokailee*
Perjantaita sulle! Laitapa hyvää kiertämään ja hymyile vastaantulijalle ja huikkaa perään vaikka hyvät viikonloput, voit isosti pelastaa sillä - muutamalla sanalla ja pelkällä hymyllä - jonkun päivää. Ootkos koskaan aatellu sitä, hähmitäkätäh? Kokeilepa..nää, et kuitenkaan uskalla...
Mutta mitä mahtavinta ja rentouttavaa viikonloppua sulle
...aamulla tosin oli kyllä niin paksua harmaata pilvimassaa että melkein sapetti tai ainakin väsytti...mä oisin aamulla nukkuatossannu niiiin pitkään ja ihmettelinkin että on se kummaa kun ei viititä herätä ja sammuttaa tota ujellusta....ennenkö hoksasin että sehän on muuten meikäläisen häläri joka kiekuuNiipä näkkyy olevan tommonen kirkas möllykkä taivaaalla.
Lämmin ilma.
Ihanaa päivää & viikonloppua