..mitä nyt tuohonkin sitten sanois....ajelkaahan nyt sitte...ihmisiksi sielläMies vie mut kohta ajelulle.
Sinulla on kätevä lattianpyyhin.
Onko tarkoitus mennä johonkin vai vaan katsella maisemia?Mies vie mut kohta ajelulle.
Toi ei o kickboxing vaan kickstart, jota koneiden kanssa joutuu joskus käyttämään.Maitoa kahvilla.
Ja ihan kohta muuten taijan lähteä harrastamaan kickboxingia tuon %#***=/_;#@-pesukoneen kanssa*ärrmurr*!! Saaplarin masiina, sillon ihavarmasti jotku peeämässät päällänsä kun ohjelmoi ittiänsä miten sattuu taijotain...
Joo. Käydään jossakin kahvilla...mitä nyt tuohonkin sitten sanois....ajelkaahan nyt sitte...ihmisiksi siellä
HuviajeluOnko tarkoitus mennä johonkin vai vaan katsella maisemia?
No ei kyllä oo starttia vaan kohta ihan häpiendingii kickeilemällä...nakkaan sen kohta jatimaticin kera suohon...tai ainakin likemmäks ulko-ovea, plumpsista vaan.....mun nätisti artikuloidut ärräsanatkaan eivät oo auttaneetToi ei o kickboxing vaan kickstart, jota koneiden kanssa joutuu joskus käyttämään.
Mitä elektronisempi kone niin ne ei enää potkua usko.
Joten niiltä yleensä kannattaa ottaa ravintoletku (sähköjohto) irti hetkeksi.
Kyl ne usein oppii, et ruokaa ei tule jos ei toimi.
Lampeen!No ei kyllä oo starttia vaan kohta ihan häpiendingii kickeilemällä...nakkaan sen kohta jatimaticin kera suohon...tai ainakin likemmäks ulko-ovea, plumpsista vaan.....mun nätisti artikuloidut ärräsanatkaan eivät oo auttaneet
No sekin vielä että reisille meniLampeen!
Terviksen kesäteatterin vuorosanoihin kuuluu, että Jatimatic nakataan lampeen. Ei suohon!
Itse asiassa totesin tänään asuvani pikkupossun kanssa..ruokakippojen ympäristö on aina siivous kunnossa kun neitokainen on syönyt (nostelee ruoat lattialle ja syö ne siitä ravistellen palasia suussa niin, että ruokaa on myös seinässä) ja olkkarin matot on hujanhajan monta kertaa päivässä ja viimeyönä olkkarin kauniisiin verhoihin oli ilmestynyt salaperäinen vekki, jonka ansiosta toinen verho näyttää siltä kuin sitä olisi kiristetty kuminauhallaSinulla on kätevä lattianpyyhin.
No heiii, ne ovat niitä rakkauven merkkejäItse asiassa totesin tänään asuvani pikkupossun kanssa..ruokakippojen ympäristö on aina siivous kunnossa kun neitokainen on syönyt (nostelee ruoat lattialle ja syö ne siitä ravistellen palasia suussa niin, että ruokaa on myös seinässä) ja olkkarin matot on hujanhajan monta kertaa päivässä ja viimeyönä olkkarin kauniisiin verhoihin oli ilmestynyt salaperäinen vekki, jonka ansiosta toinen verho näyttää siltä kuin sitä olisi kiristetty kuminauhalla
Mutta on tuo niin täydellisen ihana muutenkatso liitettä 4878
Tuo näyttää Moukulta ja käyttäytyy kuin Mouku!Itse asiassa totesin tänään asuvani pikkupossun kanssa..ruokakippojen ympäristö on aina siivous kunnossa kun neitokainen on syönyt (nostelee ruoat lattialle ja syö ne siitä ravistellen palasia suussa niin, että ruokaa on myös seinässä) ja olkkarin matot on hujanhajan monta kertaa päivässä ja viimeyönä olkkarin kauniisiin verhoihin oli ilmestynyt salaperäinen vekki, jonka ansiosta toinen verho näyttää siltä kuin sitä olisi kiristetty kuminauhalla
Kuva tai mä en usko mitnTuo näyttää Moukulta ja käyttäytyy kuin Mouku!
Tuupa täällä käymään. Haukku ramppaa pihan ja kämpän välillä. Kuraa on sisällä kohtalainen määrä. Ei edes viitsi pestä lattioita ennen lumen tuloa.Itse asiassa totesin tänään asuvani pikkupossun kanssa..ruokakippojen ympäristö on aina siivous kunnossa kun neitokainen on syönyt (nostelee ruoat lattialle ja syö ne siitä ravistellen palasia suussa niin, että ruokaa on myös seinässä) ja olkkarin matot on hujanhajan monta kertaa päivässä ja viimeyönä olkkarin kauniisiin verhoihin oli ilmestynyt salaperäinen vekki, jonka ansiosta toinen verho näyttää siltä kuin sitä olisi kiristetty kuminauhalla
Toinen sisustaa teiän yhteistä pesäluolaa uskollisena sisustustaidoilleenTuupa täällä käymään. Haukku ramppaa pihan ja kämpän välillä. Kuraa on sisällä kohtalainen määrä. Ei edes viitsi pestä lattioita ennen lumen tuloa.