The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Maitoa kahvilla.

Ja ihan kohta muuten taijan lähteä harrastamaan kickboxingia tuon %#***=/_;#@-pesukoneen kanssa*ärrmurr*!! Saaplarin masiina, sillon ihavarmasti jotku peeämässät päällänsä kun ohjelmoi ittiänsä miten sattuu(n) taijotain:notworthy:...

Maitoa kahvilla.

Ja ihan kohta muuten taijan lähteä harrastamaan kickboxingia tuon %#***=/_;#@-pesukoneen kanssa*ärrmurr*!! Saaplarin masiina, sillon ihavarmasti jotku peeämässät päällänsä kun ohjelmoi ittiänsä miten sattuu(n) taijotain:notworthy:...
Toi ei o kickboxing vaan kickstart, jota koneiden kanssa joutuu joskus käyttämään.
Mitä elektronisempi kone niin ne ei enää potkua usko.
Joten niiltä yleensä kannattaa ottaa ravintoletku (sähköjohto) irti hetkeksi.
Kyl ne usein oppii, et ruokaa ei tule jos ei toimi.

Toi ei o kickboxing vaan kickstart, jota koneiden kanssa joutuu joskus käyttämään.
Mitä elektronisempi kone niin ne ei enää potkua usko.
Joten niiltä yleensä kannattaa ottaa ravintoletku (sähköjohto) irti hetkeksi.
Kyl ne usein oppii, et ruokaa ei tule jos ei toimi.
No ei kyllä oo starttia vaan kohta ihan häpiendingii kickeilemällä(n)...nakkaan sen kohta jatimaticin kera suohon...tai ainakin likemmäks ulko-ovea, plumpsista vaan..:notworthy:...mun nätisti artikuloidut ärräsanatkaan eivät oo auttaneet:cry::D:oops:

No ei kyllä oo starttia vaan kohta ihan häpiendingii kickeilemällä(n)...nakkaan sen kohta jatimaticin kera suohon...tai ainakin likemmäks ulko-ovea, plumpsista vaan..:notworthy:...mun nätisti artikuloidut ärräsanatkaan eivät oo auttaneet:cry::D:oops:
Lampeen!
Terviksen kesäteatterin vuorosanoihin kuuluu, että Jatimatic nakataan lampeen. Ei suohon!

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Sinulla on kätevä lattianpyyhin.
Itse asiassa totesin tänään asuvani pikkupossun kanssa..ruokakippojen ympäristö on aina siivous kunnossa kun neitokainen on syönyt (nostelee ruoat lattialle ja syö ne siitä ravistellen palasia suussa niin, että ruokaa on myös seinässä) ja olkkarin matot on hujanhajan monta kertaa päivässä ja viimeyönä olkkarin kauniisiin verhoihin oli ilmestynyt salaperäinen vekki, jonka ansiosta toinen verho näyttää siltä kuin sitä olisi kiristetty kuminauhalla:X3::cautious:

Mutta on tuo niin täydellisen ihana muuten:love:manta2.jpg

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Itse asiassa totesin tänään asuvani pikkupossun kanssa..ruokakippojen ympäristö on aina siivous kunnossa kun neitokainen on syönyt (nostelee ruoat lattialle ja syö ne siitä ravistellen palasia suussa niin, että ruokaa on myös seinässä) ja olkkarin matot on hujanhajan monta kertaa päivässä ja viimeyönä olkkarin kauniisiin verhoihin oli ilmestynyt salaperäinen vekki, jonka ansiosta toinen verho näyttää siltä kuin sitä olisi kiristetty kuminauhalla:X3::cautious:

Mutta on tuo niin täydellisen ihana muuten:love:katso liitettä 4878
No heiii, ne ovat niitä rakkauven merkkejä:love:

Olen viime päivät keskittynyt liian tehokkaasti oluen juontiin ja tupakin polttoon. Olen hakenut molempia lisää lähikaupalta anteeksiantamattomassa asussa, eli collegepökissä ja nahkarotsissa.
Ja puhelimeni alkoi soida. Ensin varovasti kerran päivässä.
Sit kaks. Tänään kun soi neljännen kerran niin oli pakko vastata, että kuka häiritsee? Kun mua nyt yleensä kukaan ei häiritse, eikä edes kannata milloin mulla on pari olutlaatikkoa joiden kanssa neuvotella.

Mut maanantai-aamuna pitäis lähteä poistamaan sammalta talon katolta.
Kattohommat on mulle erittäin paskamaisia. Teoriassa tiedän kaiken mitä katolla tarvitsee tehdä. Oikeesti. Mutta niissä on se vika, että katot ovat yleensä...öööh katolla! Ne ovat yleensä korkealla, siis ihan liian korkealla, että siellä voisi jotain tehdäkin.

Joka tapauksessa lupasin olla maanantaiaamuna käytettävissä.

Tuo näyttää Moukulta ja käyttäytyy kuin Mouku!

Tuupa täällä käymään. Haukku ramppaa pihan ja kämpän välillä. Kuraa on sisällä kohtalainen määrä. Ei edes viitsi pestä lattioita ennen lumen tuloa.

Tuupa täällä käymään. Haukku ramppaa pihan ja kämpän välillä. Kuraa on sisällä kohtalainen määrä. Ei edes viitsi pestä lattioita ennen lumen tuloa.
Toinen sisustaa teiän yhteistä pesäluolaa uskollisena sisustustaidoilleen:ninja::love:
Itte just aattelin aamulla olkkarin sotkua ihmetellessä, että luulis täällä riehuneen suuremmankin eläimen...o_O

Yhteistyössä