Iltaa Hyvin näkyy roiskuvanIltaa
Iltaa Hyvin näkyy roiskuvanIltaa
Koetahan väistellä jos meinaa jotain tautia pukata. Jos oliskin kyse vaan menkkaoireista, ne menis sitte ainakin ohipuis...Kiitti,en tiiä. Ehkä tulevat menkat oirehtii,verensokeri oli hyvä,5.9 ei ainakaan siitä. Tai oisko kipees tulossa. Ei vissiin noi maksa/munuaisarvot viellä aiheuta mittään.
Juuh,ei aina tiiä mistä johtuu,voi olla moni asia mikä tekkee. Toivottavasti juu olis menkkojen takia,aika usein tulee joitakin päiviä ennen.Koetahan väistellä jos meinaa jotain tautia pukata. Jos oliskin kyse vaan menkkaoireista, ne menis sitte ainakin ohipuis...
Hups, luin vähän väärin tuon viimesen pätkänShamppakaljamuksen holtitonta väärinkäyttöä
Siitäkin huolimatta....iltaa ellulaan
Kuis roiskii...siis hjuvin roiskii mutta mikäs on pössis?
Kun nainen saa alkoholia niin alkaa leikkimään miestä?Iltaa
Miten ihmeessäkummass...tjah, annapa olla - taijan tietääkin miten luitHups, luin vähän väärin tuon viimesen pätkän
Nojaa, hirveesti väsyttäis vaan ei viiti nukkua, ettei mene yöunet harakkavariksille..
Tähänhän soppii tääOli muuten awww-momenttia kun pään yläpuolelta liihotteli parit isot muuttolintuaurat....sininen taivas taustalla ja hanhien törähdykset toisilleen..ens kevääseen sitten vaan*huiskutivilkuti*
Noi on kesän jälkeen muuten oikeesti niitä haikeita momentteja, mitkä aina muistuttaa siitä että taas on tulossa pitkä vuosi ennenkun kurjet ym muuttolinnut tulevat takas tuoden uuden kesän tullessaan!!Oli muuten awww-momenttia kun pään yläpuolelta liihotteli parit isot muuttolintuaurat....sininen taivas taustalla ja hanhien törähdykset toisilleen..ens kevääseen sitten vaan*huiskutivilkuti*
Ai sielläkin ootetaan jo!- Niin! Äiskä, kauppoihin on muute tullu joulukalenterit!! Millos mä saan omani?!*räpsytiräpsyti ja metrin levyinen pepsodent-hymy tuikkivien silmien säestämänä*
*ufopääkkönen*
!!??
*syvä huokaus....ja silmienrullailut sekä lämpimät ajatukset vaan kyläkauppojen kauppiaille*
Siihen jiihetkeen on 76 päivää
On muuten oikeesti hieno lauluTähänhän soppii tää
Mä en noita aikoja oikein enää muista... tai pikemminkin en suotta jaksa kieriskellä menneisyydessä.- Niin! Äiskä, kauppoihin on muute tullu joulukalenterit!! Millos mä saan omani?!*räpsytiräpsyti ja metrin levyinen pepsodent-hymy tuikkivien silmien säestämänä*
*ufopääkkönen*
!!??
*syvä huokaus....ja silmienrullailut sekä lämpimät ajatukset vaan kyläkauppojen kauppiaille*
Siihen jiihetkeen on 76 päivää
Loirista mulla ei ole mitään pahaa sanottavaa.On muuten oikeesti hieno laulu
Ja sanokoot muut Loirista mitä tahtojaan mutta siinä on huikea multilahjakkuus!
Tehkääpä perässä yhtä iso ura niin musiikin kuin näyttelemisen saralla!
Ihan joka jannulta ei tod.onnistu.
Ainutlaatuinen on hän. Kin.
Jep, noi hienot lentomuodostelmat on yhtäaikaa kauniita sekä kaihomielisiä. Mutta onpahan taas keväällä odotettavaaNoi on kesän jälkeen muuten oikeesti niitä haikeita momentteja, mitkä aina muistuttaa siitä että taas on tulossa pitkä vuosi ennenkun kurjet ym muuttolinnut tulevat takas tuoden uuden kesän tullessaan!!
Vaan aatteleppa tätä!!! Kohta on taas JOULU!!!!
Anteeksi. Korjasin.elekää ny vielä hehkuttako joulua ku naisenpyyntikään ei oo vielä kunnolla alakanu
Ihana...ja mä luulen että nuo joulukalenterit kulkevat lastesikin muistoissa lämpiminä aarteina pitkäänMä en noita aikoja oikein enää muista... tai pikemminkin en suotta jaksa kieriskellä menneisyydessä.
Mutta vuositolkulla meillä oli ittetehdyt joulukalenterit joissa oli koristeltuun säkkikankaan tapaiseen sidottu pienet lahjapussukat.
Niit kun oli neljä kappaletta seinällä niin se vaati isipapalta mielikuvitusta kiinnitysratkaisuun ja äitikullalta mielikuvitusta sisällöntuotantoon.
Mut pesi kaupan ostokalenterit 100-0
Enkä huijaa yhtään.
En oo etes hehkuttamassakaan!elekää ny vielä hehkuttako joulua ku hirvenpyyntikään ei oo vielä kunnolla alakanu
Loirista mulla ei ole mitään pahaa sanottavaa.
En o kuullu edes pahoja huhuja joita liikkuu jokseenkin jokaisesta.
Mutta tän päivän levylöydöistä laitetaas soimaan tää.
Punaisesta tukasta saa hirveesti plussaa mutta ei sen vuoksi kenenkään kannata päätään väritynnyriin upottaa.
Hirveetä paskaa joka tapauksessa.Tarkkasilmäiset muuten äkkiä hoksaavat, että äsken laittamani videopläjäys ei ole rumpaloinnin kannalta muuta kuin drumworkshopin mainos-
mutta onpahan niitä harvoja joissa rummut on soitin, eikä lavakiikarit tai kauhee läjä kamaa joihin ei edes teoriassa yletä.
Tollai asetellulla setillä mä vaan kysyn, että saanko lainata?
Ei sole joulu hirvenpyynnistä poieselekää ny vielä hehkuttako joulua ku hirvenpyyntikään ei oo vielä kunnolla alakanu