The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Hups, luin vähän väärin tuon viimesen pätkän:oops::barefoot:

Nojaa, hirveesti väsyttäis vaan ei viiti nukkua, ettei mene yöunet harakkavariksille..:notworthy:
Miten ihmeessäkummass...tjah, annapa olla - taijan tietääkin miten luit:oops::D

Mulla meni tässä toissailtana unet ihan päin soffatyynyä:barefoot:, ihan hetkeks vaan erehdyin peffani asettamaan aloilleen ja heti kolkattiin:notworthy:. Tänä aamuna ois puolestaan nukututtanu nii-in makeesti että hiukankopaljosti oli tahmeeta päivänalotusta mutta onneks oon niin pölöjä että osaan nauraa itelleni ja toi aurinko sitten tekikin taikojaan :)...

Oli muuten awww-momenttia kun pään yläpuolelta liihotteli parit isot muuttolintuaurat:love:....sininen taivas taustalla ja hanhien törähdykset toisilleen..ens kevääseen sitten vaan:)*huiskutivilkuti*

- Niin! Äiskä, kauppoihin on muute tullu joulukalenterit!! Millos mä saan omani?!*räpsytiräpsyti ja metrin levyinen pepsodent-hymy tuikkivien silmien säestämänä*

*ufopääkkönen*
!!??

*syvä huokaus....ja silmienrullailut sekä lämpimät ajatukset vaan kyläkauppojen kauppiaille*

:D

Siihen jiihetkeen on 76 päivää
(y)

Oli muuten awww-momenttia kun pään yläpuolelta liihotteli parit isot muuttolintuaurat:love:....sininen taivas taustalla ja hanhien törähdykset toisilleen..ens kevääseen sitten vaan:)*huiskutivilkuti*
Noi on kesän jälkeen muuten oikeesti niitä haikeita momentteja, mitkä aina muistuttaa siitä että taas on tulossa pitkä vuosi ennenkun kurjet ym muuttolinnut tulevat takas tuoden uuden kesän tullessaan!!

Vaan aatteleppa tätä!!! Kohta on taas JOULU!!!!:love::love:

• Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Kais
- Niin! Äiskä, kauppoihin on muute tullu joulukalenterit!! Millos mä saan omani?!*räpsytiräpsyti ja metrin levyinen pepsodent-hymy tuikkivien silmien säestämänä*

*ufopääkkönen*
!!??

*syvä huokaus....ja silmienrullailut sekä lämpimät ajatukset vaan kyläkauppojen kauppiaille*

(y)
Ai sielläkin ootetaan jo!:LOL::oops:

mitä sitte

:barefoot:

*ufopääkkönen*
!!??

(y)
Mä en noita aikoja oikein enää muista... tai pikemminkin en suotta jaksa kieriskellä menneisyydessä.

Mutta vuositolkulla meillä oli ittetehdyt joulukalenterit joissa oli koristeltuun säkkikankaan tapaiseen sidottu pienet lahjapussukat.
Niit kun oli neljä kappaletta seinällä niin se vaati isipapalta mielikuvitusta kiinnitysratkaisuun ja äitikullalta mielikuvitusta sisällöntuotantoon.
Mut pesi kaupan ostokalenterit 100-0
Enkä huijaa yhtään.

• Tykkää
Reactions: epek ja FreezeCat
On muuten oikeesti hieno laulu:)
Ja sanokoot muut Loirista mitä tahtojaan mutta siinä on huikea multilahjakkuus!
Tehkääpä perässä yhtä iso ura niin musiikin kuin näyttelemisen saralla!

Ihan joka jannulta ei tod.onnistu.

Ainutlaatuinen on hän. Kin.:)
Loirista mulla ei ole mitään pahaa sanottavaa.
En o kuullu edes pahoja huhuja joita liikkuu jokseenkin jokaisesta.

Mutta tän päivän levylöydöistä laitetaas soimaan tää.
Punaisesta tukasta saa hirveesti plussaa mutta ei sen vuoksi kenenkään kannata päätään väritynnyriin upottaa.

Noi on kesän jälkeen muuten oikeesti niitä haikeita momentteja, mitkä aina muistuttaa siitä että taas on tulossa pitkä vuosi ennenkun kurjet ym muuttolinnut tulevat takas tuoden uuden kesän tullessaan!!

Vaan aatteleppa tätä!!! Kohta on taas JOULU!!!!:love::love:
Jep, noi hienot lentomuodostelmat on yhtäaikaa kauniita sekä kaihomielisiä. Mutta onpahan taas keväällä odotettavaa(y)

Ja enkäpäs aattele:cautious:
Ei vielä tähän aikaan.
Mutta joulukuussa saa todellakin olla ihan jouluhörhöissä ja tippetappe- tunnelmissa:love:

Tarkkasilmäiset muuten äkkiä hoksaavat, että äsken laittamani videopläjäys ei ole rumpaloinnin kannalta muuta kuin drumworkshopin mainos-
mutta onpahan niitä harvoja joissa rummut on soitin, eikä lavakiikarit tai kauhee läjä kamaa joihin ei edes teoriassa yletä.
Tollai asetellulla setillä mä vaan kysyn, että saanko lainata?

Mä en noita aikoja oikein enää muista... tai pikemminkin en suotta jaksa kieriskellä menneisyydessä.

Mutta vuositolkulla meillä oli ittetehdyt joulukalenterit joissa oli koristeltuun säkkikankaan tapaiseen sidottu pienet lahjapussukat.
Niit kun oli neljä kappaletta seinällä niin se vaati isipapalta mielikuvitusta kiinnitysratkaisuun ja äitikullalta mielikuvitusta sisällöntuotantoon.
Mut pesi kaupan ostokalenterit 100-0
Enkä huijaa yhtään.
Ihana:love:...ja mä luulen että nuo joulukalenterit kulkevat lastesikin muistoissa lämpiminä aarteina pitkään:)

Mä en voi tietää mutta aikaisempina vuosina meijen ihan ihkuoma himatonttu:love: on aina joka joulukuun päivä jättäny kirjeensä lapsille...hiukan veikkaan ja luulen että niitä kirjeitä toivotaan ilmaantuviksi tänäkin jouluna:)

Loirista mulla ei ole mitään pahaa sanottavaa.
En o kuullu edes pahoja huhuja joita liikkuu jokseenkin jokaisesta.

Mutta tän päivän levylöydöistä laitetaas soimaan tää.
Punaisesta tukasta saa hirveesti plussaa mutta ei sen vuoksi kenenkään kannata päätään väritynnyriin upottaa.
Tarkkasilmäiset muuten äkkiä hoksaavat, että äsken laittamani videopläjäys ei ole rumpaloinnin kannalta muuta kuin drumworkshopin mainos-
mutta onpahan niitä harvoja joissa rummut on soitin, eikä lavakiikarit tai kauhee läjä kamaa joihin ei edes teoriassa yletä.
Tollai asetellulla setillä mä vaan kysyn, että saanko lainata?
Hirveetä paskaa joka tapauksessa.

Yhteistyössä