The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

No onhan se toisaalta meleko ketkua kun järvivesikään enää raikasta ja kivasti viilennä, tommonen ylilämmin linnunmaito ja maitovelli:cautious:
Joo eilen kun kävin uimassa huomasin pintaveden olevan todella lämmintä joissain kohdissa...siis ei haaleata vaan lämmintä..sitten taas joissain kohdissa oikein syvällä tuli kohtia missä vesi oli aivan ihanan viileätä.
Sitäpaitti pienemmissä nää helteet aiheuttaa jo enemmältikin riesaa :(
Niin nojoo:(

Mutta pojat on poikii:love:...jossain vaiheessa taitaa tulla joku takakierteinen temppu ja palautus normiarktisoloihin:ninja::barefoot:
...jaakko on hyvä jäbä anyway!!:barefoot::barefoot:

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Kylmä siideri vähän lievittää mut ei tarpeeksi :unsure:o_O
Kohta pittää keikkaloida pelkässä lyhyessä hameessa tai alkkareissa ja valkoisessa paitapuserossa mikä on vasn sidottu kiinni tissien alta :sneaky::sneaky:

• Tykkää
Reactions: 0oo0 ja Boobabe
No mitäkätähnyttaashähvaano_O

Kait sää nyt toistaseks vielä tiiät että falskaatko vai et:cautious:..että menikö reisille vai...
No siis ei mulla falskaa SE ikinä:eek:
Nykyään ei ees menkkojen aikaan:eek:
...ja siis siks kysyn kun se on aina silleen niinkun ...no tiiäthän...ai et vai? No en kyllä kehtaa sanoa ääneen tässä!!!*Pimppii hädissään suihkuun*:barefoot::barefoot:

No siis ei mulla falskaa SE ikinä:eek:
Nykyään ei ees menkkojen aikaan:eek:
...ja siis siks kysyn kun se on aina silleen niinkun ...no tiiäthän...ai et vai? No en kyllä kehtaa sanoa ääneen tässä!!!*Pimppii hädissään suihkuun*:barefoot::barefoot:
Niin:)?
Että mimmosena se on aina silleen niinkun :):geek:?
Ihan avoimen luonnollisesti voit kyllä nytkyllä avautua asiasta:)*räpsytiräpsyti*...minä kuuntelen kyllä...

Yhteistyössä