The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Moi:)...
*läähättää ja läkähtyy*

Nyt jos joku tulis ja sanois että onpa kiva keli olla ulkona ja puuhastella niin...mä varmaan pomppisin tasajalkaa jos jaksaisin:notworthy:

Jahka mä tästä tokeennun ja jaksan pitää käpälissäni vesilasia ja juodakin sen tyhjäksi, niin sitten käyn suihkussa ja solahdan nuin vaan pelkkään mekkoon...

Ja niin tekis mieli sangriaa...tai jotain muuta ihanaa viileää juotavaa:)...

:notworthy: Menkat päättivät sulostuttaa elämääni taas.

Siteestä päätellen "sieltäkin" hikoilee. :ninja: (eiks oo kiva kun jaan havaintoni teillekin)
*halaaruttaa*
Mulla nyt ei oo menkkoja riesana mutta tämän päiväisenkin kokemuksen mukaan oon havainnut että "sekin sopukka" hikoilee*jakaa havaintonsa myös*

Itseasiassa aikalailla aamupäivästä ois voinut jo vaihtaa päältään ihan kaikki vermeet pois:oops:

• Tykkää
Reactions: Kais ja Boobabe
*halaaruttaa*
Mulla nyt ei oo menkkoja riesana mutta tämän päiväisenkin kokemuksen mukaan oon havainnut että "sekin sopukka" hikoilee*jakaa havaintonsa myös*

Itseasiassa aikalailla aamupäivästä ois voinut jo vaihtaa päältään ihan kaikki vermeet pois:oops:

Mulla on jo toinen paita menossa. Ensimmäinen oli ikävä kun oli vaaleanturkoosi väriltään ja rintojen alle ja sivuille muodostui tummat, märät läiskät. Ei sovi työmaapaidaksi se, ei.

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Mulla on jo toinen paita menossa. Ensimmäinen oli ikävä kun oli vaaleanturkoosi väriltään ja rintojen alle ja sivuille muodostui tummat, märät läiskät. Ei sovi työmaapaidaksi se, ei.
Oi joo, tiedän tuon tunteen kyllä...

Mutta tänään mä melkein päiväurakkani viimemetreillä olin valmistautunut tekemään wet t-shirt and shorts- roiskimisen:rolleyes:...vaan sitten tulikin kesäpoika takavasemmalta kiiruusti ja pyyskin omiin tehtäviinsä käpälissäni pyörivää letkusulkeista...eli jäi sitten tekemäti. Toisaalta se kyllä oli ympäristösuojeluteko se(y):D!

Oi Jaakkoo minkä tempun teki:love::love:
No onhan se toisaalta meleko ketkua kun järvivesikään enää raikasta ja kivasti viilennä, tommonen ylilämmin linnunmaito ja maitovelli:cautious:

Sitäpaitti pienemmissä nää helteet aiheuttaa jo enemmältikin riesaa :(

Mutta pojat on poikii:love:...jossain vaiheessa taitaa tulla joku takakierteinen temppu ja palautus normiarktisoloihin:ninja::barefoot:

Yhteistyössä