Päivää. Halaus.Päivää, pää ja niska kipeenä.
*halaaruttaa*Menkat päättivät sulostuttaa elämääni taas.
Siteestä päätellen "sieltäkin" hikoilee. (eiks oo kiva kun jaan havaintoni teillekin)
*halaaruttaa*
Mulla nyt ei oo menkkoja riesana mutta tämän päiväisenkin kokemuksen mukaan oon havainnut että "sekin sopukka" hikoilee*jakaa havaintonsa myös*
Itseasiassa aikalailla aamupäivästä ois voinut jo vaihtaa päältään ihan kaikki vermeet pois
On se niin mukavaa. Mulla on loppumassa.Menkat päättivät sulostuttaa elämääni taas.
Siteestä päätellen "sieltäkin" hikoilee. (eiks oo kiva kun jaan havaintoni teillekin)
Halaus. Menkat on ärsyttävät näin helteelläMenkat päättivät sulostuttaa elämääni taas.
Oi joo, tiedän tuon tunteen kyllä...Mulla on jo toinen paita menossa. Ensimmäinen oli ikävä kun oli vaaleanturkoosi väriltään ja rintojen alle ja sivuille muodostui tummat, märät läiskät. Ei sovi työmaapaidaksi se, ei.
Toisilla loppuu ja toisilla (MULLA!) alkaa.Apteekissa käyty & kaupassa.Mie ostin juustoja,juureskeksejä,lonkeroo ja karkkipussin.
Kohta loma loppuu
Enää maanantai lomaa ja sekin menee kyssillä.
Hyvää ja nautinnollisen rentoa lomaa!Toisilla loppuu ja toisilla (MULLA!) alkaa.
Toki soisin muillekin lisälomaa ihan vaan siksi että lomalla on ihan paras.
Ihanaa lomaa. Nauti täysillä.Toisilla loppuu ja toisilla (MULLA!) alkaa.
Toki soisin muillekin lisälomaa ihan vaan siksi että lomalla on ihan paras.
No voi eikä, joka paikkaan nekin taitaa nyt levitä kiitos helteittenno eipä siinä kauaa mennyt kun jo sinilevähavaintoa suomusssalmen suunnalta pukkaa
meninki kehumaan
Helteet ei lopu
Tänä vuonna Jaakolta kylmät kivet loppuivat, ja niin heitti Jaakko kiukaankiven veteen
Oi Jaakkoo minkä tempun tekiHelteet ei lopu
Tänä vuonna Jaakolta kylmät kivet loppuivat, ja niin heitti Jaakko kiukaankiven veteen
Jotenkin mun tuuria.no eipä siinä kauaa mennyt kun jo sinilevähavaintoa suomusssalmen suunnalta pukkaa
meninki kehumaan
Mistä sen erottaa että se on hikoilua eikä muuta, kun ''siellä'' on kosteutta?Menkat päättivät sulostuttaa elämääni taas.
No onhan se toisaalta meleko ketkua kun järvivesikään enää raikasta ja kivasti viilennä, tommonen ylilämmin linnunmaito ja maitovelliOi Jaakkoo minkä tempun teki