Herttinen sentään tuota ei tarvinnut edes kronklata mitenkään
Herttinen sentään tuota ei tarvinnut edes kronklata mitenkään
Peruna puis ja toinen piffi, pikkasen enempi salaattia. Mutta joo, söisin.
Ai saitko sä siis sitä munaa?Peruna puis ja toinen piffi, pikkasen enempi salaattia. Mutta joo, söisin.
Paitti en nytkyllä kun just sain itteni tyytyväiseksi
Mitäs luulet?Ai saitko sä siis sitä munaa?
Eikun siis söitkö?
Sait munaa suuhun... siis söit.Mitäs luulet?
Mun puurossa on aina suolaa, jos syön puuroa...oli se sitte kaura tai neljänviljan tai riisi tai mannapuuroaMiun suolainen puuro oli hyvää
Napa täynnä.
Mmm-m!*nyökkää ja taputtaa masuaan*Sait munaa suuhun... siis söit.
Tähän puuroon tuli kasvisliemikuutio,vettä,soijajuomaa,riisihiutaleita,keit.linssejä,mausteita,raast. porkkana,pari viip. meetvurstia ja loppuvaiheeessa voita ja juustoa.Mun puurossa on aina suolaa, jos syön puuroa...oli se sitte kaura tai neljänviljan tai riisi tai mannapuuroa
JoooMmm-m!*nyökkää ja taputtaa masuaan*
Teki hyvää
Mä syön lusikallaMä syön puuron voisilmän ja maidon kera.
Pilkunn..Mä syön lusikalla
Joskus on kiva kokeilla uuttaMä syön puuron voisilmän ja maidon kera.
Mä syön lusikalla
Minusta nuo ei sovi puuron kanssa. Hilloa voi laittaa.Joskus on kiva kokeilla uutta
Ja tuolainen suolainen puuro tuo kivaa vaihtelua & mitä kaapista löytyy ruoka. Sopii hyvin lounaalle / välipalalle tai päivälliselle.
Riippuu ehkä mikä puuro,kaura/ ruispuuroon ei,riisipuuroon hyvin.Minusta nuo ei sovi puuron kanssa. Hilloa voi laittaa.
samixiiMinusta nuo sopii puuron kanssa. Hilloa ei kannata laittaa.
Sun pitää perustaa pk-seudulle, jonnekin Starkin llähelle puurobaari. Saat ihan sairaasti virolais-asiakkaita. Ne pöhköt ku tykäävät mätätä puuroonsa lihaa.Kunnon puuroon tulee suolaa ja reilu voisilmä. Jos haluaa hifistellä niin höysteeksi jotain lihaa tai kalaa, esim. savulohta.
sehän on vanha savolainen keskintö syyä käristys ja puuro sekaisinSun pitää perustaa pk-seudulle, jonnekin Starkin llähelle puurobaari. Saat ihan sairaasti virolais-asiakkaita. Ne pöhköt ku tykäävät mätätä puuroonsa lihaa.
(risotto se niinään on!)