Joko kaikki kupsahtivat sänkyyn?
Voi olla flunssa. Pikaista paranemista.Huomenta!
Tukkoista sellaista. Lattialla lojuu kakskyt käytettyä nenäliinaa ku en koko aikaa viitsi roskikselle rampata.
Mikähän helvetin siitepölysaaste tänne iski? Vai oonko saanut kesäflunssan? Ihan kamalaa tää ainakin on!
Mun pojalla on ainakin ihan kunnon kesäflunssa ja kovasti yritti yskiä päin, että minäkin saisin siitä osaniHuomenta!
Tukkoista sellaista. Lattialla lojuu kakskyt käytettyä nenäliinaa ku en koko aikaa viitsi roskikselle rampata.
Mikähän helvetin siitepölysaaste tänne iski? Vai oonko saanut kesäflunssan? Ihan kamalaa tää ainakin on!
Mulla vaan nokka kutiaa, valuu ja aivastuttaa taukoamatta.Mun pojalla on ainakin ihan kunnon kesäflunssa ja kovasti yritti yskiä päin, että minäkin saisin siitä osani
Elä nyt, sitte ne levittäis sitä samalla lailla kuin malariaa kaikkialla ja sä olisit sen panepidemian alullepanijaMulla vaan nokka kutiaa, valuu ja aivastuttaa taukoamatta.
Jos tää on flunssa niin toivottavasti hyttyset ja paarmatkin saavat tartunnan.
Mä laitoin oven ja ikkunan kiinni. Aurinko alkaa paistamaan olkkarin ja makkarin puolella. Ei kai sinne pääse kukaan? Hyvä kun nyt muistit.Nyt on taas partsin ovi sepposen selällään..pien sen yöt kiinni kun mun mielikuvitus lähtee muutenki niin kepeesti laukkaamaan ja aloin miettimään alkuöinä täällä kämpässä, että entäs jos joku tullee sieltä kun nukun
...ja sitten ovista taas asiaan, muistin vasta äsken soittaa opistolle, että osote ois sitte vaihtunut ja tulevan lukuvuoden kirjalistan voiskin sitte laittaa tänne, eikä lähettää minnekkään muualle
Tänne paistaa aamu/aamupvä makkarin puolelle ja sen jälkeen alkaa paistamaan parvekkeen puolelle siihen saakka kunnes illalla parveke on todella lämmin.Mä laitoin oven ja ikkunan kiinni. Aurinko alkaa paistamaan olkkarin ja makkarin puolella. Ei kai sinne pääse kukaan? Hyvä kun nyt muistit.
Eikun eivät ne mitään pysty puremaan/pistämään kun vaan aivastelevat ja yrittävät saada hengiteltyä liman lävitse. Hyvällä tuurilla räjähtävät kun aivastavat oikein ponnekkaasti.Elä nyt, sitte ne levittäis sitä samalla lailla kuin malariaa kaikkialla ja sä olisit sen panepidemian alullepanija
ParantumisiaHuomenta!
Mulla vaan nokka kutiaa, valuu ja aivastuttaa taukoamatta.
Jos tää on flunssa niin toivottavasti hyttyset ja paarmatkin saavat tartunnan.
Pöh, olisko side parempi?Arvatkaahan mikä tää on katso liitettä 4197
Vetäisin sit peukkuun veitsellä ku tein salaattia.
2 kertaa laastari laitettu & vielä vuotaa