Annan nyt vähän aikaa olla ton laastarin ja katson vuotaako yhtä paljon. Side on hankalampi laittaa.Pöh, olisko side parempi?
Annan nyt vähän aikaa olla ton laastarin ja katson vuotaako yhtä paljon. Side on hankalampi laittaa.Pöh, olisko side parempi?
Halaus onneksi kuitenkin selvisit.Kauppareissu tehty ja huh kun meinas tulla paniikkikohtaus (oikeasti) tokmannin puutarhahuonekalu&työkalu&whatever puolella...oli nimittäin niin seisova ilma siellä, että melkein juoksujalkaa kipitin sieltä ulos
Tokmannilta ostin kyllä muuten tarvikkeita, sellasen kivan pyykkitelineen partsille, muovisen leikkuulaudan, mehukannun+4 mukia...ja 3 prk tonnikalaa (noku halvalla sain!)...
Smarketista ostin banaaneja, litranpaketin kermajäätelöä, spagetti snackpotin...ja muutaman kylmän oluen
Ulkona ei viittis olla ollenkaan.Kauppareissu tehty ja huh kun meinas tulla paniikkikohtaus (oikeasti) tokmannin puutarhahuonekalu&työkalu&whatever puolella...oli nimittäin niin seisova ilma siellä, että melkein juoksujalkaa kipitin sieltä ulos
Tokmannilta ostin kyllä muuten tarvikkeita, sellasen kivan pyykkitelineen partsille, muovisen leikkuulaudan, mehukannun+4 mukia...ja 3 prk tonnikalaa (noku halvalla sain!)...
Smarketista ostin banaaneja, litranpaketin kermajäätelöä, spagetti snackpotin...ja muutaman kylmän oluen
Mäviittinmäviittinmäviittin...mä niiiin viittin!!!*pomppii helmat ja ponnari heiluen*Ulkona ei viittis olla ollenkaan.
Ei niihUlkona ei viittis olla ollenkaan.
Mitä sä oot ottanu / juonu ku oot noin pirtsakka helteellä ?Mäviittinmäviittinmäviittin...mä niiiin viittin!!!*pomppii helmat ja ponnari heiluen*
Eiks ellu ostanut olutta?Mitä sä oot ottanu / juonu ku oot noin pirtsakka helteellä ?
Mutta emmä oo avannu vielä niitäEiks ellu ostanut olutta?
Mayday mayday...menin sitten parvekkeelle ja röyhtäsin ja kun ei noilla muilla partseilla ennen ketään oo näkynyt muuta kun huonokuulosia mummeleita niin aattelin että antaa mennä vaan ja nyt tuolla vasemmanpuoleisella parvekkeella olikin joku mies ilman paitaa ja katteli suoraan tänne...ja mä RÖYHTÄSIN!!!!
Joo että tervetuloa vaan naapurustoon!
PS: viestiä siivottu hieman alkuperäisestä minkä laitoin ensiksi pirvana menemään
Huii muista juua paljon ( vettä )Saikku loppu ja huomenna töihin n. 25 asteen mukavaan lämpöön.
25? Mä luin ensiks että +35Saikku loppu ja huomenna töihin n. 25 asteen mukavaan lämpöön.
Mayday mayday...menin sitten parvekkeelle ja röyhtäsin ja kun ei noilla muilla partseilla ennen ketään oo näkynyt muuta kun huonokuulosia mummeleita niin aattelin että antaa mennä vaan ja nyt tuolla vasemmanpuoleisella parvekkeella olikin joku mies ilman paitaa ja katteli suoraan tänne...ja mä RÖYHTÄSIN!!!!
Joo että tervetuloa vaan naapurustoon!
PS: viestiä siivottu hieman alkuperäisestä minkä laitoin ensiksi pirvana menemään