The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Huomenta!

Tukkoista sellaista. Lattialla lojuu kakskyt käytettyä nenäliinaa ku en koko aikaa viitsi roskikselle rampata.

Mikähän helvetin siitepölysaaste tänne iski? Vai oonko saanut kesäflunssan? Ihan kamalaa tää ainakin on! :notworthy:
Mun pojalla on ainakin ihan kunnon kesäflunssa ja kovasti yritti yskiä päin, että minäkin saisin siitä osani:alien:

Nyt on taas partsin ovi sepposen selällään..pien sen yöt kiinni kun mun mielikuvitus lähtee muutenki niin kepeesti laukkaamaan ja aloin miettimään alkuöinä täällä kämpässä, että entäs jos joku tullee sieltä kun nukun:notworthy:
...ja sitten ovista taas asiaan, muistin vasta äsken soittaa opistolle, että osote ois sitte vaihtunut ja tulevan lukuvuoden kirjalistan voiskin sitte laittaa tänne, eikä lähettää minnekkään muualle:oops:

• Tykkää
Reactions: Kais ja Boobabe
Nyt on taas partsin ovi sepposen selällään..pien sen yöt kiinni kun mun mielikuvitus lähtee muutenki niin kepeesti laukkaamaan ja aloin miettimään alkuöinä täällä kämpässä, että entäs jos joku tullee sieltä kun nukun:notworthy:
...ja sitten ovista taas asiaan, muistin vasta äsken soittaa opistolle, että osote ois sitte vaihtunut ja tulevan lukuvuoden kirjalistan voiskin sitte laittaa tänne, eikä lähettää minnekkään muualle:oops:
Mä laitoin oven ja ikkunan kiinni. Aurinko alkaa paistamaan olkkarin ja makkarin puolella. Ei kai sinne pääse kukaan? Hyvä kun nyt muistit. :)

• Tykkää
Reactions: Elena777
Mä laitoin oven ja ikkunan kiinni. Aurinko alkaa paistamaan olkkarin ja makkarin puolella. Ei kai sinne pääse kukaan? Hyvä kun nyt muistit. :)
Tänne paistaa aamu/aamupvä makkarin puolelle ja sen jälkeen alkaa paistamaan parvekkeen puolelle siihen saakka kunnes illalla parveke on todella lämmin.
Periaatteessa joo, täällä parvekkeet ei oo lasitettuja:eek:
Mutta kyllä mä päivällä tuon oven auki pien...tulee kiva läpiveto.(y)

• Tykkää
Reactions: Boobabe
Huomenta / päivää
Lötköpötkö olo ;)

Onneksi sain ensiviikon torstaille ajan lääkäriin,kun edelleen yöllä/ aamulla on sokrut korkeammalla ku yleensä + leposyke korkeammalla.
Onneksi eri lääkäri kuin se joka tuumas mittarin olevan epäkunnossa.

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Boobabe
Mun mulkku on vissiin saanu tartunnan, pärskii ku viimeistä päivää, laitoin ensin seksihelteen piikkiin ja sitten ajattelin, että runkkukärpänen on purassut.
Kurt suositteli puremaan lääkkeeksi vittua, mutta pillu ei ainakaa auttanut :ninja:

Mulla vaan nokka kutiaa, valuu ja aivastuttaa taukoamatta.

Jos tää on flunssa niin toivottavasti hyttyset ja paarmatkin saavat tartunnan. :X3:

Arvatkaahan mikä tää on :unsure::rolleyes::geek::confused:sketch-1531904836294.png

Vetäisin sit peukkuun veitsellä ku tein salaattia. :unsure::confused:
2 kertaa laastari laitettu & vielä vuotaa

Yhteistyössä