A
Aloittaja79
Vieras
Onko täällä muita, jotka kärsivät vaikeista PMS oireista? Oletteko saaneet jostain apua? Menisittekö normilääkärille, vai gynekologille puhumaan asiasta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kokeile joogaa. Ihan vaikka kotona silleen että katselet youtubesta. Aloitat jo ennen kuin oireet ilmaantuvat ja jatkat joka päivä menkkoihin saakka. Reilu puoli tuntia päivässä riittää.
Ja jollei aiúta niin ei auta mutta ainakin yritit eikä se maksanut mitään.
Kiitti vinkistä. Joogaankin ja harrastan myös pilatesta. Ne auttavat psyykkiseen puoleen vähän, mutta ongelma onkin enemmän fyysiset kivut ja epämukava olo. Olen kuin kovassa flunssassa.
Järjettömien oviskipujen, ja menkkaraivon (sellainen järjetön, hädin tuskin itsensä hillitsee valkohekuinen raivo) takia on tavis geynlle aika. Saas nähdä keksiskö se jotain apua. Oviskivut siis aivan järkyttävät, paripäivää on kuin olis tuubat täynnä lasinsirua ja minkään näköistä kävelyä, juoksua tai tärinää ei siedä. Ja tulee sellainen synnytyksen ponnistustarve-olo.
Juoksu ja kaikki muukin (etenkin pitkäkestoinen) liikunta auttaa.
Käsitin että tuo kuume liittyi ovulaatioon eikä pms-oireisiin.Kuumeessa ei paljon juosta![]()
Mun mielestä sun täytys lopettaa kaikkien nappuloiden ottaminen pariksi kuukaudeksi ja kirjoittaa ruokpäiväkirjaa, johon merkkaat kaiken, jopa nukkumiset. Sitä sit plaraat takaperin, mitä löytyy...Kuulostaa aika hirveältä! Toivottavasti saat apua. Mä tilasin vahvaa kalsiumia ja jotain toista luontaistuotetta, jonka pitäisi auttaa.
korjasinMun mielestä sun täytys lopettaa kaikkien nappuloiden ottaminen pariksi kuukaudeksi ja kirjoittaa ruokapäiväkirjaa, johon merkkaat kaiken, jopa nukkumiset. Sitä sit plaraat takaperin, mitä löytyy...