Vertaistukea anyone? Vaikea PMS.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aloittaja79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aloittaja79

Vieras
Onko täällä muita, jotka kärsivät vaikeista PMS oireista? Oletteko saaneet jostain apua? Menisittekö normilääkärille, vai gynekologille puhumaan asiasta?

Kokeile joogaa. Ihan vaikka kotona silleen että katselet youtubesta. Aloitat jo ennen kuin oireet ilmaantuvat ja jatkat joka päivä menkkoihin saakka. Reilu puoli tuntia päivässä riittää.

Ja jollei aiúta niin ei auta mutta ainakin yritit eikä se maksanut mitään.

Kokeile joogaa. Ihan vaikka kotona silleen että katselet youtubesta. Aloitat jo ennen kuin oireet ilmaantuvat ja jatkat joka päivä menkkoihin saakka. Reilu puoli tuntia päivässä riittää.

Ja jollei aiúta niin ei auta mutta ainakin yritit eikä se maksanut mitään.

Kiitti vinkistä. Joogaankin ja harrastan myös pilatesta. Ne auttavat psyykkiseen puoleen vähän, mutta ongelma onkin enemmän fyysiset kivut ja epämukava olo. Olen kuin kovassa flunssassa.

Järjettömien oviskipujen, ja menkkaraivon (sellainen järjetön, hädin tuskin itsensä hillitsee valkohekuinen raivo) takia on tavis geynlle aika. Saas nähdä keksiskö se jotain apua. Oviskivut siis aivan järkyttävät, paripäivää on kuin olis tuubat täynnä lasinsirua ja minkään näköistä kävelyä, juoksua tai tärinää ei siedä. Ja tulee sellainen synnytyksen ponnistustarve-olo.

Järjettömien oviskipujen, ja menkkaraivon (sellainen järjetön, hädin tuskin itsensä hillitsee valkohekuinen raivo) takia on tavis geynlle aika. Saas nähdä keksiskö se jotain apua. Oviskivut siis aivan järkyttävät, paripäivää on kuin olis tuubat täynnä lasinsirua ja minkään näköistä kävelyä, juoksua tai tärinää ei siedä. Ja tulee sellainen synnytyksen ponnistustarve-olo.

Kuulostaa aika hirveältä! Toivottavasti saat apua. Mä tilasin vahvaa kalsiumia ja jotain toista luontaistuotetta, jonka pitäisi auttaa. Katsellaan. En haluaisi mitään hormoneja alkaa syömään. Omalla kohdallani olen masentunut, itkuinen ja väsynyt ja lisäksi monesti kuumeinen. Tällä hetkellä 37.8. Olen melkein viikon kuukaudessa ihan poissa pelistä...Tämä siis ovulaation hujakoilla. Menkat ok.