Mistä apu PMS-vaivoihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HoitoonVaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HoitoonVaan

Aktiivinen jäsen
01.12.2006
8 566
0
36
Kymenlaakso
Te, jotka kärsitte voimakkaista psyykkisistä PMS-vaivoista, oletteko saaneet jostain tuotteesta tms. apua? Itsellä on alkanut nämä raivarit vain pahentua iän myötä (ei tällaisia edes ollut nuorempana) ja haluisin jotain ratkaisua tähän. Vai onko sitä vaan pistettävä piuhat poikki ;(

Mulla ei auttanu mikään muu kuin ehkäisykapseli. Ehkä aika huono hoito pelkästään pms-oireisiin, jos ei välttämättä sitä ehkäisyä tarvitse, kapselikaan kun ei kaikille sovi.
Mutta sisältää kai samaa tavaraa kuin minipillerit, eli ne sitten saattaisivat auttaa.

Mulla oli joskus yhdistelmäpillerit, mutta vaikka kuinka söi putkeen tms, niin samanlaisia raivokohtauksia ja sekoiluita oli silloinkin.

Mulle auttoi loistavasti Glandin 25 kapselit mitä saa luontaistuotekaupoista. Mieskin ihmetteli lun olin yhtäkkiä koko kierron rauhallinen ja hymyilevä. kaikista pillereistä olen myös raivonnut ja Cerazetesta melkein kaikista eniten eli pillerit tosiaan sovi mulle.

Syön Glandinia 2 kapselia päivässä eli sen maksimin. Ja kyllä se auttaa :)

No mä syön Cerazettea: menkat tulee 2-3 kk välein ja kestää yhden päivän, mutta musta tuntuu että se PMS-raivo onkin sitten pakkautunut kerralla yhteen päivään se kaksin- tai kolminkertainen määrä :ashamed: Eilen oli ihan kamalaa, oon ihan varma että jos asuisin Jenkeissä ja meillä ois ase hanskalokerossa kuten siellä on tapana, ampuisin vielä joku PMS-päivä jonkun joka vaika rikkoo liikennesäääntöjä mun nähden :ashamed: :ashamed: :ashamed: :/

"Tavallinen rypsiöljy on rasvahappokoostumukseltaan monipuolisempi ja arvokkaampi tuote kuin paljon mainostetttu helokkiöljy tai muut gammalinoleenihappoa sisältävät siemenöljyt."
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=skr00049

Yhteistyössä