The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Jos joku muu kerta ostatte koiran? :unsure:
Koirat on hirmu kalliita! Tonnilla sais jonku mieleisen. Lattioihinkin menee lähemmäs tuhat euroa niin pitää taas säästää. Ja kun tekee osa-aika työtä niin säästöjä kertyy hitaasti. Mutta asia kerrallaan. Tokihan ensin rempataan talo että koiranpennun on mukavampi kusta ja purra kaikki pilalle! :D
 
Koirat on hirmu kalliita! Tonnilla sais jonku mieleisen. Lattioihinkin menee lähemmäs tuhat euroa niin pitää taas säästää. Ja kun tekee osa-aika työtä niin säästöjä kertyy hitaasti. Mutta asia kerrallaan. Tokihan ensin rempataan talo että koiranpennun on mukavampi kusta ja purra kaikki pilalle! :D
Niin ovat. Sitten pääsee uudestaan remppaamaan. :D
 
Me päätettiin että meillä on rahaa joko uusiin lattioihin tai koiraan niin minä en nyt saa koiraa :cry: ehkä mä joskus totun lenkkeilemään yksin..
Voin kertoa ihan kokemuksesta, että jos ensin uusii lattiat ja sitten hankkii koiran niin järjestys on väärä.
Jos ensin hankkii koiran ja antaa sen alkuun tehdä tuhonsa (niitä tulee) niin sit osaa kattella koirasopivan lattiankin.

Toisekseen, koira ja lattia eivät minun mielestäni ole vaihtoehtoja.
Toinen on perheenjäsen. Toinen on se jonka päällä kävellään.
Jos voisin nukkumaluukkuuni koiran tai kissan ottaa niin semmoinen olis täällä jo. Oli mulla rahaa tai ei.
Tää lattia taas oli parhaat päivänsä nähny jo ennen kuin tähän muutin eikä parikytä neliötä itte laittaen edes maksais just mitään mutta kun tän päällä vielä kävelee niin seittemän vuotta on menny ilman uutta lattiaa.
 
Voin kertoa ihan kokemuksesta, että jos ensin uusii lattiat ja sitten hankkii koiran niin järjestys on väärä.
Jos ensin hankkii koiran ja antaa sen alkuun tehdä tuhonsa (niitä tulee) niin sit osaa kattella koirasopivan lattiankin.

Toisekseen, koira ja lattia eivät minun mielestäni ole vaihtoehtoja.
Toinen on perheenjäsen. Toinen on se jonka päällä kävellään.
Jos voisin nukkumaluukkuuni koiran tai kissan ottaa niin semmoinen olis täällä jo. Oli mulla rahaa tai ei.
Tää lattia taas oli parhaat päivänsä nähny jo ennen kuin tähän muutin eikä parikytä neliötä itte laittaen edes maksais just mitään mutta kun tän päällä vielä kävelee niin seittemän vuotta on menny ilman uutta lattiaa.
Mulle tämä talo on perheenjäsen ja hän kaipaa ehostusta. Eteisen parketissa on jo palakin irti. Raukka taloa aina se hävettää kun vieraita käy..
 
Koirat on hirmu kalliita! Tonnilla sais jonku mieleisen. Lattioihinkin menee lähemmäs tuhat euroa niin pitää taas säästää. Ja kun tekee osa-aika työtä niin säästöjä kertyy hitaasti. Mutta asia kerrallaan. Tokihan ensin rempataan talo että koiranpennun on mukavampi kusta ja purra kaikki pilalle! :D
eihän tonnin koira ole ku satku vuoteen.
minä mietin et pitäskö tolle vanhukselle ottaa pentu oppimaan talon tavoille.
haukuissa enempi on parempi,
 
Mulle tämä talo on perheenjäsen ja hän kaipaa ehostusta. Eteisen parketissa on jo palakin irti. Raukka taloa aina se hävettää kun vieraita käy..
Mulle jos jollekin kototönö oli perheenjäsen. Lasten, vielä syntymättömienkin kodiksihan se hankittiin.

Lapset tykkäs koirasta enemmän kuin priimalattiasta.
Eikä se koskaan ollut mikään vaihtoehto.
Jos tahtoo siistin kodin jossa ei näy elämisen jälkiä niin sit ei koskaan hanki;
a) miestä
b) koiraa
c) lapsia

Lattian voi uusia koska tahansa. Asiat joita saa rahalla ovat halpoja.
 
Vihdoinkin. Koko päivä piti asustaa soffalla, mutta yllärivieraat pelastivat siitä pulasta. Jotta ei olisi tunkua, niin toinenkin ystäväpariskunta saapui paikalle.
Kiva päivä oli ja nyt viimein soffalla.
Hei, kuulostaa naurulle ja kälkätykselle ja kahvitukselle jajajaja...:)
Se on mukavaa kun väkeä käy mutta on se vaan niin ihanaa myös se kun osaavat lähteä pois ja saa rötväillä miten tahtoo :)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee

Yhteistyössä