Ooksääjokunenstalkkerivaimutta,mutta.Missäs se yks teistä luuraa,ku ei mitään ole sanonut tänään.
Täällä tehtiin hodari liiterin jostan thainakista. runsaasti sipulia ja chilituorejuustoa matkassa.Mä onnistuin tekemään grillibroilerin kuivista rintapaloista herkullisen rasvaisia ja mausteisia!
(ja epäterveellisiä)
Ellu? Hällä on ollut muuta tekemistä.mutta,mutta.Missäs se yks teistä luuraa,ku ei mitään ole sanonut tänään.
hyvä,hyvä.tuli vaan sellainen tunne...että jos on jotain sattununna ku ei ole tänään täällä ollut äänessä niinkuin tavallisesti.Ellu? Hällä on ollut muuta tekemistä.
Just näin.äläs ole noin varma.Mulla ja asiankannattajalla saattaa olla silmää sekä hyväkin mielikuvitus.
Mä huomasin saman tänään. Viestiteltiin alkuillasta.hyvä,hyvä.tuli vaan sellainen tunne...että jos on jotain sattununna ku ei ole tänään täällä ollut äänessä niinkuin tavallisesti.
Ellu? Hällä on ollut muuta tekemistä.
ei tarvii.Hyvä vaan että me miehet pysytään täällä ruodussa.Ooksääjokunenstalkkerivai
Viiitsivitsivitsi...mänen nurkkaanpuis
Mua jotenkin kammoksuttais olla urossiili.Ach so...haluthan ne on siileilläkin
Nääh..kun sä nyt aattelet tota hommaa ihmisenä...muttako jos oisit siiliukkeli niin sua ei huolestuttais pätkän vertaakaanMua jotenkin kammoksuttais olla urossiili.
*Uskaltaako vaiko eikö uskalla vai onko kohta vatsanahka täynnä reikiä*
Nurkkakomennusten varalta mulla on hyvinvarusteltu nurkka!ei tarvii.Hyvä vaan että me miehet pysytään täällä ruodussa.
eikö tuo riippuisi vähän asennosta.Eli jos menisi itse makaamaan ensi selälleen niin toinenha voisi helposti tulla siihen päälle pötkölleen.Niin luulis ettei siinä sitten ylimääräisiä reikiä tulisi.Mua jotenkin kammoksuttais olla urossiili.
*Uskaltaako vaiko eikö uskalla vai onko kohta vatsanahka täynnä reikiä*
ei tarvii.Hyvä vaan että me miehet pysytään täällä ruodussa.
juu ja sitte sillä on sellainen piiska kädessä ja henkselit
Emmäätommoseenkykene
Onneks on paikalla Buubsinen