The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

mie voisin:oops:.....tai siis se joku mies voisi varmastikkin auttaa tuossa,vaikkas sillä aikaa kun sinä siemailisit sitä viiniä.:)juu:rolleyes:
Hmmm...mä hiukanpaljon luulen nytkyllä niin että siinä vaiheessa kun mä siemailen viiniä tähän kikkurapääkköseen ja tavalla jos toisellakin mun pitäis nuihin verhoutua niin....se ajatus jostain pukeutumisesta kyllä karkailis kauuuas puis:)....
 
Hmmm...mä hiukanpaljon luulen nytkyllä niin että siinä vaiheessa kun mä siemailen viiniä tähän kikkurapääkköseen ja tavalla jos toisellakin mun pitäis nuihin verhoutua niin....se ajatus jostain pukeutumisesta kyllä karkailis kauuuas puis:)....
niin,toisaaltahan sitähän voisi sitten keskittyä siihen riisuutumiseen ja jättää sen pukeutumisen siitä välistä poies.:rolleyes:olisi sillä lailla helpompaa molemmille.:love:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Aaa, kukaan käynynnä metässä pyörimässä? Kenenkä kulmilla näyttäis kasvavan ja tulevan mustikoita? Täällä kun näyttää tosi kehnolta(n)...himputti kun se ei osaa ikunakoskaanmillonkaan sataa vettä oikein...ja meillä kuitenkin menee mustikkaa kohtuullisen paljon:p...
 
Aaa, kukaan käynynnä metässä pyörimässä? Kenenkä kul.ulla näyttäis kasvavan ja tulevan mustikoita? Täällä kun näyttää tosi kehnolta(n)...himputti kun se ei osaa ikunakoskaanmillonkaan sataa vettä oikein...ja meillä kuitenkin menee mustikkaa kohtuullisen paljon:p...
Mä en ole metsään ehtinyt mutta tytär soitti ja hihkui jo viikko sitten löytäneensä ekat kypsät mustikat etelärinteestä. Nii ja metsämansikoita myös.

Eiköhän niitä hikevillä ja kosteilla paikoilla tule vaikka kuivaa olikin.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat

Yhteistyössä