The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Terve :)!

Jos ei kamala myrskytuuli säikäytä hereille ja selkeesti ois suuria riskiä sille että nukkuis pikkupossuna toooodella hyvin ja makoisasti nähden niii-in ihunoita unia ettei melkeen koskaan haluis herätäkään:love::oops:...niin kyllähän täällä nyt moiselle joku järjestys ja kuri saadaan aikaiseksi(y)!

Pjaiskohalvaus siis kunniaan!
Se on kumma muuten että kun sitä yrittää ipanapasia mm.tavoitella toisinaan äärimmäisen hyvinkin käpäliinsä liimautuneilla älylätyskoillään, niin ei kyllä onnistu eikä tapahdu mitään(n):cautious:... Mutta onhan se kivaa pyhäaamuna kesken makeimman piehtaroimis..unen pompata pystyyn peiton ja tyynyjen sekamelskasta ihan infernaalisen kovaan korvia riistävään kimitysuliuliääneen mikä ravisuttaa koko taloa!! Ja ennen kuin edes paikallistatkaan lähdettä toikkaroidessasi niin johan on koko kolmikkokin hereillä pehkot pörrössä peuransilminä...!

Ja mikäs se sitten meuhkaakaan...niin ilusesti kilkattaa eteisen korissa:)....kuin tuo ihmeellisyyden multihuipentuma ja suoraan hottispoppasen esikartanosta ylösnoussyt lärpätin:mad:!! Tuon yhden hurmurin ikiomanen jota sitten tuojoteltiin yhdessä pöllämystyneinä ja jota ipana itse kommentoi että mitäkö hittoja taas...miten toi voi olla tossa ja...onko se vielä päälläkin??!!

Jotain säätöjä kuulema tehty mutta miten kummassa mennyt herätyskellotoimintokin päälle ja "ei tajuu....mutta semiäksdeetä..mä lähen koisiin.."...

Näin.
Onneks noi nukahtivatkin, mä jäin ketturoimaan ja jossain koiran unessa viivyin mutta en saanut kalasteltua sitä untani enää takaisin:unsure:...

Eli summa summaarum - mä e n osaa lyhyesti laittaa mitään vaan kaikki menee pitkän kaavan kautta:notworthy: - nukkuminen on yliarvostettua ja...jotain :D

Ei muuta kuin päivää haltuun ja siitä nauttimaan :)! Aurinko paistaa mutta tuulee taas niin ettei ulkona näe mitään mutta se on kuules hehkeetä heinäkuuta sullekin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe

Yhteistyössä