Yöpöydän laatikossa on nahkaruoska.juu ja sitte sillä on sellainen piiska kädessä ja henkselit
Yöpöydän laatikossa on nahkaruoska.juu ja sitte sillä on sellainen piiska kädessä ja henkselit
Kiesus! Että henkseleilläkin roimiijuu ja sitte sillä on sellainen piiska kädessä ja henkselit
mää jotenkin arvasin tään.Yöpöydän laatikossa on nahkaruoska.
no mitäs tuliko ne kuntoon,vai?Mulla on ollut hoidossa kaksi kuivunutta siiltä. Saunalla niitä ruiskulla juotin ja syötin.
Siitä vaan.Vetäsiskö hodarin naamaan?
Ei vaan kumpikin oli jo täynnä matoja ja huonossa hapessa ja kuolivat hyvästä yrityksestä huolimatta.no mitäs tuliko ne kuntoon,vai?
Jos joku muu kerta ostatte koiran?Me päätettiin että meillä on rahaa joko uusiin lattioihin tai koiraan niin minä en nyt saa koiraa ehkä mä joskus totun lenkkeilemään yksin..
Söin jo. Sitä ei ole. On sellainen majoneesi tsydeemi.Siitä vaan.
Mut muista reilusti kurkkusalaattia.
annat koira asian olla vähän aikaa ja keskityt itseesi.Sitten kun murhe alkaa helpottamaan mietit tuota koira asiaa uudestaan.Aika parantaa ja tekee sielulle hyväskää.Me päätettiin että meillä on rahaa joko uusiin lattioihin tai koiraan niin minä en nyt saa koiraa ehkä mä joskus totun lenkkeilemään yksin..
Pikkulaura mukaan?Me päätettiin että meillä on rahaa joko uusiin lattioihin tai koiraan niin minä en nyt saa koiraa ehkä mä joskus totun lenkkeilemään yksin..
voi,voiEi vaan kumpikin oli jo täynnä matoja ja huonossa hapessa ja kuolivat hyvästä yrityksestä huolimatta.
Ei vaan kumpikin oli jo täynnä matoja ja huonossa hapessa ja kuolivat hyvästä yrityksestä huolimatta.
Koirat on hirmu kalliita! Tonnilla sais jonku mieleisen. Lattioihinkin menee lähemmäs tuhat euroa niin pitää taas säästää. Ja kun tekee osa-aika työtä niin säästöjä kertyy hitaasti. Mutta asia kerrallaan. Tokihan ensin rempataan talo että koiranpennun on mukavampi kusta ja purra kaikki pilalle!Jos joku muu kerta ostatte koiran?
Niin ovat. Sitten pääsee uudestaan remppaamaan.Koirat on hirmu kalliita! Tonnilla sais jonku mieleisen. Lattioihinkin menee lähemmäs tuhat euroa niin pitää taas säästää. Ja kun tekee osa-aika työtä niin säästöjä kertyy hitaasti. Mutta asia kerrallaan. Tokihan ensin rempataan talo että koiranpennun on mukavampi kusta ja purra kaikki pilalle!
Voin kertoa ihan kokemuksesta, että jos ensin uusii lattiat ja sitten hankkii koiran niin järjestys on väärä.Me päätettiin että meillä on rahaa joko uusiin lattioihin tai koiraan niin minä en nyt saa koiraa ehkä mä joskus totun lenkkeilemään yksin..
Mulle tämä talo on perheenjäsen ja hän kaipaa ehostusta. Eteisen parketissa on jo palakin irti. Raukka taloa aina se hävettää kun vieraita käy..Voin kertoa ihan kokemuksesta, että jos ensin uusii lattiat ja sitten hankkii koiran niin järjestys on väärä.
Jos ensin hankkii koiran ja antaa sen alkuun tehdä tuhonsa (niitä tulee) niin sit osaa kattella koirasopivan lattiankin.
Toisekseen, koira ja lattia eivät minun mielestäni ole vaihtoehtoja.
Toinen on perheenjäsen. Toinen on se jonka päällä kävellään.
Jos voisin nukkumaluukkuuni koiran tai kissan ottaa niin semmoinen olis täällä jo. Oli mulla rahaa tai ei.
Tää lattia taas oli parhaat päivänsä nähny jo ennen kuin tähän muutin eikä parikytä neliötä itte laittaen edes maksais just mitään mutta kun tän päällä vielä kävelee niin seittemän vuotta on menny ilman uutta lattiaa.
eihän tonnin koira ole ku satku vuoteen.Koirat on hirmu kalliita! Tonnilla sais jonku mieleisen. Lattioihinkin menee lähemmäs tuhat euroa niin pitää taas säästää. Ja kun tekee osa-aika työtä niin säästöjä kertyy hitaasti. Mutta asia kerrallaan. Tokihan ensin rempataan talo että koiranpennun on mukavampi kusta ja purra kaikki pilalle!
Mulle jos jollekin kototönö oli perheenjäsen. Lasten, vielä syntymättömienkin kodiksihan se hankittiin.Mulle tämä talo on perheenjäsen ja hän kaipaa ehostusta. Eteisen parketissa on jo palakin irti. Raukka taloa aina se hävettää kun vieraita käy..
Iltaa toffolaanIltaa
Vihdoinkin. Koko päivä piti asustaa soffalla, mutta yllärivieraat pelastivat siitä pulasta. Jotta ei olisi tunkua, niin toinenkin ystäväpariskunta saapui paikalle.Iltaa toffolaan
Kiva päivä takana ja nyt mukavan lötköpötkönä?
Hei, kuulostaa naurulle ja kälkätykselle ja kahvitukselle jajajaja...Vihdoinkin. Koko päivä piti asustaa soffalla, mutta yllärivieraat pelastivat siitä pulasta. Jotta ei olisi tunkua, niin toinenkin ystäväpariskunta saapui paikalle.
Kiva päivä oli ja nyt viimein soffalla.