The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Toi kutittaminen on oikeesti ihan järkyttävää kidutusta ja mä ainakin antaudun samantien, kun tajuan että sitä ees koitetaan mulle tehdä:LOL::cautious:
No ei se kyllä aina mitään kidutusta oo:unsure: jos osaa tehdä sen sillai hellästikivasti:) niin sitten se on jotain ihan muuta mutta lopputulema on siinä kans kyllä toi antaut....tjah, pesukone jo ehtikin pyörähtää! Uutta satsia kehiin(y)

• Tykkää
Reactions: Kais ja Boobabe
Mä pystyn tovin feikkaamaan ettei mua kutita mikään kunhan osaan varautua kutitteluun. Yleensä toinen luovuttaa suht nopsaan.

Jos taas silleen yllärinä tökkää sormensa kylkeen niin tuloksena on vähintäs mustelma. Refleksit kyl pelaavat!

• Tykkää
Reactions: Boobabe
No ei se kyllä aina mitään kidutusta oo:unsure: jos osaa tehdä sen sillai hellästikivasti:) niin sitten se on jotain ihan muuta mutta lopputulema on siinä kans kyllä toi antaut....tjah, pesukone jo ehtikin pyörähtää! Uutta satsia kehiin(y)
On se, ihan tosi on:D:D:D

Mieti nyt, toisen sormet ojossa ja katse kohti kylkiluita ja yritä siinä paeta johonkin jos seläntakana on seinä tai kiinni oleva ovi ja et vaan pysty muuhun kuin nauramaan ja anelemaan armoa ja lupaamaan maan ja taivaan väliltä mitä tahansa ettei toinen kutita:ROFLMAO:

On se, ihan tosi on:D:D:D

Mieti nyt, toisen sormet ojossa ja katse kohti kylkiluita ja yritä siinä paeta johonkin jos seläntakana on seinä tai kiinni oleva ovi ja et vaan pysty muuhun kuin nauramaan ja anelemaan armoa ja lupaamaan maan ja taivaan väliltä mitä tahansa ettei toinen kutita:ROFLMAO:
Joojoo, kyllä mä ton tiiän kans.:)

Mutta sitten on se toisenlainen kutitustöksiminen joka ehken lähtee tuosta hepulointinaurukohtauksesta mutta muuttuu samalla kuin se sormien kylkikosketuskin....ihan tuli just nyt semmonenkin asia päähän että suihkun kautta päivään kiinni kits vaan!

Joojoo, kyllä mä ton tiiän kans.:)

Mutta sitten on se toisenlainen kutitustöksiminen joka ehken lähtee tuosta hepulointinaurukohtauksesta mutta muuttuu samalla kuin se sormien kylkikosketuskin....ihan tuli just nyt semmonenkin asia päähän että suihkun kautta päivään kiinni kits vaan!
Sää tarttet kylmän suihkun:sneaky:

Jähäntz, se on niin että suihkuun ja sieltä terävänä työpaikalle selvittelemään viimehetken kuviointisäätöjä - tuli jo pikaista puhelinpalaverointiakin...

Jos nyt saatais kuitenki taputeltua jussirauha kaikille, suapas nährä mutta mennään kattomaan ja kokeilemaan.

Jotenkin tuli semmonen olo että oi, miksi sitä ei ole katvealueella kaukaisella ulappasaarella tai jossain erämaassa minne ei tod.ylety mitkään g- verkot*pupattaa samalla kun nappasee pyyhkeensä*..

Ei muuta kuin kepeää pörinöintiä ja makkarakepin valjastamista(y)
Tilulii vaan, moikat:)!

• Tykkää
Reactions: Boobabe ja 0oo0
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Boobabe
Jaa pittääköhän viellä heinä-elokuussa tehä vaate+kenkäostoksia leikkausta varten. :unsure:
Leikkauspäivänä pittää olla päällä mukava,tilava edestä napitettava paita ja sisäjalkineet pitäis olla mukana :unsure:

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Boobabe

Yhteistyössä