The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Niinno noi mun annoksni olivat kaikki pieniä. Kaksi käpertynyttä pekoninsiivua, kolme minimakkaraa, ruisleipää leveämmästä päästä kolmen sentin siivu, juustoja yhteensä ehkä 50 grammaa.

Smoothieta kyllä hörpin puolisen litraa yhteensä mutta onneksi niissä ei olut sokeria.
Juu emmä aatellutkaan, että sun kokoinen ihminen jaksais hirveitä annoksia vetää napaansa:p
Sama vika rahikaisella, kaikk menee mutta pienesti vaan kerralla...tai kaikki ja kaikki..no jotain ees.

Turkissa oli joskus ihan hirvee ilmastointi huoneessa...sammui vähänväliä öisin ja siihen heräs joka kerta kun se sammu...sitten tuli aivan järkyttävä hiki ja kun se ilmastointi käynnistyi, senkin piti tapahtua sellasella oudolla kolahduksella...yritä siinä mölyssä sitte nukkua ja herätä aamulla freesinä:cautious:

Tää on just sellainen! Vaikenee ja ah, ihana hiljaisuus. Ja just kun ehdit nukahtaa alkaa se uuselleen flapflapflaptamaan ja sit sitä surinaa ja äh.

Jaha. Ja sit odotellaan.

Mä osaan muuten pian ajaa mistä tahansa Helsingistä mihin tahansa pk-seudun Starkkiin ilman navigaattoria. Ja osaan vielä kiertää ruuhkapaikatkin!

Vanhuuden varalle voin siis alkaa pohtia vaiks taksikuskin ammattia?

Kylläpä näyttää uhkaavasti siltä, että kohta täällä jyrähtää*yrittää puhallella synkkiä pilviä huspois*
Aamulla heräsin siihen, että satoi kovaa...ja eilen illallahan tuo jo alkoi.
Nyt saa siilet ja muut taas vettä ja ruokaa:love:

• Tykkää
Reactions: Kais ja Boobabe
Huomenia:)*haukottelee ja haroo pehkoaan tötteröisenä*...

Talossa on ihan selkesti nyt kaks eri lajia: se toinen on sähikäinen, alatiliikkeessä ja höpisemässä. Ja se toinen on sitten niinku..öömm...jähmeen jäykähköä ja hattarallista.

Arvaa mitä lajia edustan:unsure::notworthy:?

Huomenia:)*haukottelee ja haroo pehkoaan tötteröisenä*...

Talossa on ihan selkesti nyt kaks eri lajia: se toinen on sähikäinen, alatiliikkeessä ja höpisemässä. Ja se toinen on sitten niinku..öömm...jähmeen jäykähköä ja hattarallista.

Arvaa mitä lajia edustan:unsure::notworthy:?
Jotain siltä väliltä?:love:

Mä unohin ponnarin eilen päähäni ja tänä aamuna se näytti enemmänkin nutturalta:alien:

Täällä satoi kun menin nukkumaan.
Aurinko paistaa ja on mustia pilviä.
''Aarinko paestaa ja vettä sattaa, taetaa tulla kesä KESÄ...''*hoilaa korvanjuuressa ja hörppää kovaäänisesti kahvia*:coffee:

Jotain siltä väliltä?:love:

Mä unohin ponnarin eilen päähäni ja tänä aamuna se näytti enemmänkin nutturalta:alien:

''Aarinko paestaa ja vettä sattaa, taetaa tulla kesä KESÄ...''*hoilaa korvanjuuressa ja hörppää kovaäänisesti kahvia*:coffee:
Mulla oli semmonen valmiiks löysä nutturantekele niin voit vaan kuvitella mitä se nyt on:ROFLMAO::barefoot:

Aurinko paistaa, jotain pilvenroikaleita tuuli paiskoo taivaalla. Vedestä taida olla tietoakaan.

Yhteistyössä