Kauniita uniaMutta nyt saa mut unohtaa
Mä hippelehdin suihkun kautta illan hämyyn.
Sitten kun sä käyt nutulles niin - nuku hyvin ja uneksi kauniita. Öitä*pus*
Arvaas mitä aattelin kokeilla?
kovvoo hommoo?Arvaas mitä aattelin kokeilla?
Höpöhöpö, se on teekäläesten heeniä*tietää jo saavansa mojovan alapeukun*kovvoo hommoo?
Mä olin jo tulossa ehdottamaan jotain astetta suurempaa yöperhosta...Huomenta.
Mikä on se joka sanoo keskellä yötä hurrhurrhurrhurrhurr ja välillä flapflapflapflapflap? No sehän on Hotel Haagan ilmastointi!
Ja entäs se, kun yllärinä peti alapuolella alkaa vellloa kuin vaimentamaton vesisänky konsanaan? No sehän on Hotelli Haagan jo parhaat päivänsä nähnyt queen-size-sänky ja sen toisella puolella hieman käännähtävä mies.
Niih. Uni ei ollut hirmu piristävää tällä kertaa, Toivottavasti aamiainen pelastaa kokemuksen.
Höh,onpa ollu yöHuomenta.
Mikä on se joka sanoo keskellä yötä hurrhurrhurrhurrhurr ja välillä flapflapflapflapflap? No sehän on Hotel Haagan ilmastointi!
Ja entäs se, kun yllärinä peti alapuolella alkaa vellloa kuin vaimentamaton vesisänky konsanaan? No sehän on Hotelli Haagan jo parhaat päivänsä nähnyt queen-size-sänky ja sen toisella puolella hieman käännähtävä mies.
Niih. Uni ei ollut hirmu piristävää tällä kertaa, Toivottavasti aamiainen pelastaa kokemuksen.
Ootas mä katon mitä mä söisin tosta listasta aamulla...
-Pekonia ja kolmea eri melonia
-Tuoretta ruisleipää munavoilla ja kolmenlaisia
minimakkaroita/bratwursteja
-Kurkkua, savulohta ja vihersalaattia
-Kermasen pehmeää valkohomejuustoa ja suomalaisia marjoja hunajalla
Ruskajuustoa (siis paistettua munajuustoa) sekä talon omena-tyrnihilloketta. Plus muutama manteli.
Niiiijuuu ja kolmea erilaista smoothieta.
Siinä siis viisi pientä lautasta mitkä aamiaisvalikoimista itselleni kasasin. Toki oli myös munakkaat ja pavut ja kinkut ja metwurstit ja tomaatit ja juustoviipaleet ja raejuustot ja puurot ja myslit ja hillot ja suklaakakut ja croissantit ja tavalliset turhat aamiaishärpäkkeet, niitä en jaksanut kuin katsella.
Kaveri jollain palstalla muinoi totesi että "Roosa, sä olet kyllä oikea herkkuperse". Ja osui asian ytimeen.
Herkkuja ollu nams
-Pekonia ja kolmea eri melonia
-Tuoretta ruisleipää munavoilla ja kolmenlaisia
minimakkaroita/bratwursteja
-Kurkkua, savulohta ja vihersalaattia
-Kermasen pehmeää valkohomejuustoa ja suomalaisia marjoja hunajalla
Ruskajuustoa (siis paistettua munajuustoa) sekä talon omena-tyrnihilloketta. Plus muutama manteli.
Niiiijuuu ja kolmea erilaista smoothieta.
Siinä siis viisi pientä lautasta mitkä aamiaisvalikoimista itselleni kasasin. Toki oli myös munakkaat ja pavut ja kinkut ja metwurstit ja tomaatit ja juustoviipaleet ja raejuustot ja puurot ja myslit ja hillot ja suklaakakut ja croissantit ja tavalliset turhat aamiaishärpäkkeet, niitä en jaksanut kuin katsella.
Kaveri jollain palstalla muinoi totesi että "Roosa, sä olet kyllä oikea herkkuperse". Ja osui asian ytimeen.
HuomentaHuomenta
Tuo ilmastointi hotellissa on tuttua.Huomenta.
Ootas mä katon mitä mä söisin tosta listasta aamulla...
Munavoita ja ruisleipää
Kurkkua, savulohta ja vihersalaattia (sekoittaisin ne keskenään salaatiks)
Suomalaisia marjoja hunajalla
Smoothiet
Munakasta
Papuja
metua leivälle
tomaattia ja juustoviipaleita
croissantteja...
Mutt emmä pystyis noita kaikkia samalla aamupalalla syömään?