Joo ei tuolla oikein näytä siltä, että tekis mieli rillata..Hyvää Juhannusta. Sade piiskaa raivolla ja tuulee niin, että tukka irtoaa. Loppu miehen grillaus alkuunsa, kun pullosta loppui kaasu.
Oho,täällä vaan tuulee pirustiHups, tulipa pimeetä...kohta varmaan jyrähtää.
Sää ei kuulemma haittaa lainkaan.Joo ei tuolla oikein näytä siltä, että tekis mieli rillata..
Hyvää juhannusta. Täällä välillä tuulee,välillä sataa ja sitten välillä paistaa aurinko.Hyvää Juhannusta. Sade piiskaa raivolla ja tuulee niin, että tukka irtoaa. Loppu miehen grillaus alkuunsa, kun pullosta loppui kaasu.
kattoisit ilmatieteenlaitokasen sivuilta nii ei tarttis arvailla olemattomia.Hups, tulipa pimeetä...kohta varmaan jyrähtää.
Kävi mielessä, mutku en jaksa avata sitä sivua.kattoisit ilmatieteenlaitokasen sivuilta nii ei tarttis arvailla olemattomia.
Juhannusaatto niin alkot menny kiinni jo klo 12Siis mitä hittoa? Alkot ovat kiinni jo? Kaikki?
Täähän on ihan normaalia arkipäivä! Ä-ly-tön-tä!
Iltaevääksi sentäs sain kaapattua pari kalapitoista valmissalaattia, leikkeleitä, juustoa ja tuoretta ruisleipää. Palanpainikkeeksi olutta ku ei kerta muuta saa.
Ja taas odottelen työmaan laidalla. Saakin olla silmä tarkkana ettei tuuli vie mitään tärkeää mennessään.
Kävi mielessä, mutku en jaksa avata sitä sivua.
amatöörimäinen virhe, kun alkaa miestään grillaamaan niin se on hyvä hoitaa kerralla finaaliin ettei tuu jälkipuheitaHyvää Juhannusta. Sade piiskaa raivolla ja tuulee niin, että tukka irtoaa. Loppu miehen grillaus alkuunsa, kun pullosta loppui kaasu.
Mulla on toisenlainen vuokranantaja. Seittemän vuoden aikana olen tavannut kerran ja sekin oli viime syksynä kun taloyhtiössä tehtiin remonttia.Mä juttelin justiinsa vuokranantajan kanssa puhelimessa, voi että hää on ihana ihminen!!
Molemmat ovat!! Sellasia kilttejä ja rauhallisia ja huolissaan että olenhan kaikkeen tyytyväinen ja pitää heti kertoa vaan, jos toivon jotain muutosta sinne ja ja...ja
No tää mun tykkää soitella ja kysellä oloja ja vointeja ja kuulumisia...ollaan juteltu nyt muutamia kertoja luurissa ja kerran livenä ja kyll mää vaan tykkään hänen kanssaan turistaMulla on toisenlainen vuokranantaja. Seittemän vuoden aikana olen tavannut kerran ja sekin oli viime syksynä kun taloyhtiössä tehtiin remonttia.
On ihan varmasti herttainen vanha rouva mutta en minä häntä mitenkään tunne. Ja ihan hyvä niin. Hän on vuokraemantäni eikä äitini tai sydänystäväni.
Oikein hyvää juhannusta teille kummallekin !Ans kattoo ny saanko tänne illaksi seuraa vai en. Fifty-siksty.
Toivossa on hyvä elää sanoi lapamato.