The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Siis mitä hittoa? Alkot ovat kiinni jo? Kaikki?

Täähän on ihan normaalia arkipäivä! Ä-ly-tön-tä!

Iltaevääksi sentäs sain kaapattua pari kalapitoista valmissalaattia, leikkeleitä, juustoa ja tuoretta ruisleipää. Palanpainikkeeksi olutta ku ei kerta muuta saa.

Ja taas odottelen työmaan laidalla. Saakin olla silmä tarkkana ettei tuuli vie mitään tärkeää mennessään. :ROFLMAO:

Siis mitä hittoa? Alkot ovat kiinni jo? Kaikki?

Täähän on ihan normaalia arkipäivä! Ä-ly-tön-tä!

Iltaevääksi sentäs sain kaapattua pari kalapitoista valmissalaattia, leikkeleitä, juustoa ja tuoretta ruisleipää. Palanpainikkeeksi olutta ku ei kerta muuta saa.

Ja taas odottelen työmaan laidalla. Saakin olla silmä tarkkana ettei tuuli vie mitään tärkeää mennessään. :ROFLMAO:
Juhannusaatto niin alkot menny kiinni jo klo 12 :D:D

Mä juttelin justiinsa vuokranantajan kanssa puhelimessa, voi että hää on ihana ihminen!!
Molemmat ovat!! Sellasia kilttejä ja rauhallisia ja huolissaan että olenhan kaikkeen tyytyväinen ja pitää heti kertoa vaan, jos toivon jotain muutosta sinne ja ja...ja:love:
Mulla on toisenlainen vuokranantaja. Seittemän vuoden aikana olen tavannut kerran ja sekin oli viime syksynä kun taloyhtiössä tehtiin remonttia.
On ihan varmasti herttainen vanha rouva mutta en minä häntä mitenkään tunne. Ja ihan hyvä niin. Hän on vuokraemantäni eikä äitini tai sydänystäväni.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Mulla on toisenlainen vuokranantaja. Seittemän vuoden aikana olen tavannut kerran ja sekin oli viime syksynä kun taloyhtiössä tehtiin remonttia.
On ihan varmasti herttainen vanha rouva mutta en minä häntä mitenkään tunne. Ja ihan hyvä niin. Hän on vuokraemantäni eikä äitini tai sydänystäväni.
No tää mun tykkää soitella ja kysellä oloja ja vointeja ja kuulumisia...ollaan juteltu nyt muutamia kertoja luurissa ja kerran livenä ja kyll mää vaan tykkään hänen kanssaan turista:p

• Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä