kannattaa koittaa, rasvaa pitää uskaltaa laittaa riittävästi
kannattaa koittaa, rasvaa pitää uskaltaa laittaa riittävästi
Toi kutittaminen on oikeesti ihan järkyttävää kidutusta ja mä ainakin antaudun samantien, kun tajuan että sitä ees koitetaan mulle tehdäMä olen tökkinyt ja kutitellut erästä. Niin ja hän sen aloittaa.
pannaan korvan taaToi kutittaminen on oikeesti ihan järkyttävää kidutusta ja mä ainakin antaudun samantien, kun tajuan että sitä ees koitetaan mulle tehdä
No ei se kyllä aina mitään kidutusta oo jos osaa tehdä sen sillai hellästikivasti niin sitten se on jotain ihan muuta mutta lopputulema on siinä kans kyllä toi antaut....tjah, pesukone jo ehtikin pyörähtää! Uutta satsia kehiinToi kutittaminen on oikeesti ihan järkyttävää kidutusta ja mä ainakin antaudun samantien, kun tajuan että sitä ees koitetaan mulle tehdä
Hmmm Boobsi, mitäs jos kutsut ruutiksen jussina makkaratalkoisiin?kannattaa koittaa, rasvaa pitää uskaltaa laittaa riittävästi
Ei mua ainakaanpannaan korvan taa
Eiks toi nyt oo hirveen hankala paikkapannaan korvan taa
On se, ihan tosi onNo ei se kyllä aina mitään kidutusta oo jos osaa tehdä sen sillai hellästikivasti niin sitten se on jotain ihan muuta mutta lopputulema on siinä kans kyllä toi antaut....tjah, pesukone jo ehtikin pyörähtää! Uutta satsia kehiin
Joo, tehdään lihaisaa makkaraa.Hmmm Boobsi, mitäs jos kutsut ruutiksen jussina makkaratalkoisiin?
Ei mua ainakaan
Joojoo, kyllä mä ton tiiän kans.On se, ihan tosi on
Mieti nyt, toisen sormet ojossa ja katse kohti kylkiluita ja yritä siinä paeta johonkin jos seläntakana on seinä tai kiinni oleva ovi ja et vaan pysty muuhun kuin nauramaan ja anelemaan armoa ja lupaamaan maan ja taivaan väliltä mitä tahansa ettei toinen kutita
Täällä on välillä sadekuuroja & välillä aurinko paistaa.Kylläpä näyttää uhkaavasti siltä, että kohta täällä jyrähtää*yrittää puhallella synkkiä pilviä huspois*
Aamulla heräsin siihen, että satoi kovaa...ja eilen illallahan tuo jo alkoi.
Nyt saa siilet ja muut taas vettä ja ruokaa
Oisko tuo viimenen ?Huomenia*haukottelee ja haroo pehkoaan tötteröisenä*...
Talossa on ihan selkesti nyt kaks eri lajia: se toinen on sähikäinen, alatiliikkeessä ja höpisemässä. Ja se toinen on sitten niinku..öömm...jähmeen jäykähköä ja hattarallista.
Arvaa mitä lajia edustan?
Sää tarttet kylmän suihkunJoojoo, kyllä mä ton tiiän kans.
Mutta sitten on se toisenlainen kutitustöksiminen joka ehken lähtee tuosta hepulointinaurukohtauksesta mutta muuttuu samalla kuin se sormien kylkikosketuskin....ihan tuli just nyt semmonenkin asia päähän että suihkun kautta päivään kiinni kits vaan!
Höh,voihan nenäNo voi sun*syvähuokaus*
Mä meinasinaattelin tänään jopa vaivihkaa käydä aikuisten kaupassa. Semmosen kuplivaispirskahtelevaisen olisin hakenu
En sitten ehken tarviikaan.
Taijan joutua huomenna töihin
...ja kylmäOnpas kova tuuli.