The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Ja heti kun pääset naapurinmummon tai oman tai jonkun muun kasvimaalle missä kasvaa piparjuurta, käyt kaivamassa sitä pätkän ylös. Tai ostat valmista tahnaa kaupasta.

Sitä höyryhengitysveteen ja poskiontelotulehdus on tiessään! Sopii myös oivasti mausteeksi makkarakeittoon tai uunimakkaran ketsupin sekaan.
*kirjottaa ylös...piparjuuritahnaa tai oikeeta ja aitoa*
Mun hunaja- sitruuna- kurkuma- inkivääri- lämminjuoma ei tepsiny tähän ääneen mutta oli varmaan auttamassa kannun kans- ja nessuläjien - tuon räkiksen poismenossa. Nyt vaan tää oman äänen puutos ahdistaa...

• Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Stallhagenin hunajaolut. *tsih*
Ja iso pala jotain cheddaria. :p

Siis päivällinen hotellihuoneessa.

Ei kukaan muuten ois Pasilan ruokapaikkojen asiantuntija? Kolme seuraavaa yötä ollaan siellä ja ainakin sokoshotellin Sevilla-ravintola ylittää budjetin. Joka ilta ei viitsisi hotellihuoneessakaan satunnaisia kaupastaostettuja järsiä...:oops:

• Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Tähän ei mennyt kauan aikaa. :ROFLMAO: https://kaksplus.fi/threads/ei-juma-auta-taasko-sillae-on-uus-mies.2509267/
Edellinen jota tapailin ei ollut mun mies. Me ei seurusteltu. Lopetin tapaamisen koska hän halusi vain pitää hauskaa. Ei halua parisuhdetta. :whistle:

Älä sä välitä moisista.

Mulla on ollut yhtäaikaa kolme miestä (ja kaikki olivat toisistaan tietoisia) ja saman vuoden aikana olin lisäksi kahden muun miehen kanssa tovin.

Ennenko toi oikea käveli vastaan.

Mitä sen on väliä mitä muuta ajattelevat? Ja vielä vähemän väliä on sillä mitä muut kuvittelevat.

Älä sä välitä moisista.

Mulla on ollut yhtäaikaa kolme miestä (ja kaikki olivat toisistaan tietoisia) ja saman vuoden aikana olin lisäksi kahden muun miehen kanssa tovin.

Ennenko toi oikea käveli vastaan.

Mitä sen on väliä mitä muuta ajattelevat? Ja vielä vähemän väliä on sillä mitä muut kuvittelevat.
En välitä. Huvittaa tuollainen lässytys muista ihmisistä. :D

• Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä