noupMä ajattelin että kun taatta on jossainpäin isoisä niin että ois joku ikivanha resepti sulla.
Lääkäriin nyt on ihaturha mennä. Ensinnäkin aikoja eiooikinäkoskaanmillonkaan. Toisekseen henki kulkee ja äänikin - tavallaan. Kolmannekseen pääkkönen ei oo kainalossa. Joten - mikä se kysymys olikaan?Hyvänen aika
Oot sää vieläkin kipeenä??
Nyt lääkäriin! Masr!
Jos aatellaan niin että mun kurkkuun on näemmä muuttanu harakankutale niin sitten vissiin oon...ootko kipee vieläkin ?
Höh mokoma poijes sieltä ja äkkiäJos aatellaan niin että mun kurkkuun on näemmä muuttanu harakankutale niin sitten vissiin oon...
Joskus äänen käheys syntyy pitkällisen yskimisen seurauksena. Yli viikon jatkuva flunssa ja äänen käheys voi olla merkkinä poskiontelotulehduksesta ja edellyttää lääkärin arviota. Jos äänen käheys ilman flunssaoireita kestää yli kaksi viikkoa, on syytä hakeutua lääkäriin äänihuulten tilan tarkistamiseksi. Tämä voidaan tehdä vastaanotolla peilitähystyksenä. Jos syntyy epäilys äänihuuliin liittyvistä nystyistä tai kurkunpään seudun kasvaimesta, potilas lähetetään tarkempiin kurkunpään mikroskooppitähystystutkimuksiin.Lääkäriin nyt on ihaturha mennä. Ensinnäkin aikoja eiooikinäkoskaanmillonkaan. Toisekseen henki kulkee ja äänikin - tavallaan. Kolmannekseen pääkkönen ei oo kainalossa. Joten - mikä se kysymys olikaan?
Mä tahon vaan mun oikeen äänen takas
Annanko omani hetkeks lainaan, kunnes saat omas takasin?Lääkäriin nyt on ihaturha mennä. Ensinnäkin aikoja eiooikinäkoskaanmillonkaan. Toisekseen henki kulkee ja äänikin - tavallaan. Kolmannekseen pääkkönen ei oo kainalossa. Joten - mikä se kysymys olikaan?
Paula kakkosen vuoro avautua!!*kiekasee ja pyörtyy shokin aiheuttamasta tunnemyrskystä*Joskus äänen käheys syntyy pitkällisen yskimisen seurauksena. Yli viikon jatkuva flunssa ja äänen käheys voi olla merkkinä poskiontelotulehduksesta ja edellyttää lääkärin arviota. Jos äänen käheys ilman flunssaoireita kestää yli kaksi viikkoa, on syytä hakeutua lääkäriin äänihuulten tilan tarkistamiseksi. Tämä voidaan tehdä vastaanotolla peilitähystyksenä. Jos syntyy epäilys äänihuuliin liittyvistä nystyistä tai kurkunpään seudun kasvaimesta, potilas lähetetään tarkempiin kurkunpään mikroskooppitähystystutkimuksiin.
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00351
No kun äänen käheydellä ei leikitä.Paula kakkosen vuoro avautua!!*kiekasee ja pyörtyy shokin aiheuttamasta tunnemyrskystä*
*hölkkää perään* Hei älä mee tai viet multa kaiken!!!*juoksee karkuun*
sori, haisinks mä niin pahalle?Täällä mä nuuskuttelen kauhuissani mun paitaa. Paitaan tarttui mun ellun tuoksu.
Poskiontelontulehdus silloin jo hyvänaikaa sitten lääkärin todentamana mutta sehän menee pois itekseen ajan kanssa niistämällä ja sarvikuonottamalla.Joskus äänen käheys syntyy pitkällisen yskimisen seurauksena. Yli viikon jatkuva flunssa ja äänen käheys voi olla merkkinä poskiontelotulehduksesta ja edellyttää lääkärin arviota. Jos äänen käheys ilman flunssaoireita kestää yli kaksi viikkoa, on syytä hakeutua lääkäriin äänihuulten tilan tarkistamiseksi. Tämä voidaan tehdä vastaanotolla peilitähystyksenä. Jos syntyy epäilys äänihuuliin liittyvistä nystyistä tai kurkunpään seudun kasvaimesta, potilas lähetetään tarkempiin kurkunpään mikroskooppitähystystutkimuksiin.
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00351
AwwTäällä mä nuuskuttelen ikävissäni mun paitaa. Paitaan tarttui mun miehen tuoksu.
saattaa olla angiina.Lääkäriin nyt on ihaturha mennä. Ensinnäkin aikoja eiooikinäkoskaanmillonkaan. Toisekseen henki kulkee ja äänikin - tavallaan. Kolmannekseen pääkkönen ei oo kainalossa. Joten - mikä se kysymys olikaan?
yökAww
Onneksi et nuuski alkkareita
Wiskybasso ei pahasti poikkea tästä nykyisestä joten pidä kiinni vaan omastasiAnnanko omani hetkeks lainaan, kunnes saat omas takasin?
ai niin...unohin että kuulostan aivan Luis AmstrongiltaWiskybasso ei pahasti poikkea tästä nykyisestä joten pidä kiinni vaan omastasi
Kiitos kuiten ajatuksesta
Poskiontelontulehdus silloin jo hyvänaikaa sitten lääkärin todentamana mutta sehän menee pois itekseen ajan kanssa niistämällä ja sarvikuonottamalla.
Tää ääni meni saman tein kun toi mikälihelevetintauti tulikaan enkä taija sitä saada takaisin koskaan
Tässähän on vasta viis viikkoa menny, tää kun kuulema voi kestää kevyesti sen seittemän eli joskus ens vuonna ehken kunnossa.
Nöyp. Ei oo. Ja ihan faktanakkiasaattaa olla angiina.