Ei täälläkään, onneksei oo tollastanäkyny täällä
Ei täälläkään, onneksei oo tollastanäkyny täällä
No mä olen jokseenkin aina halukas mutta miten se liittyy kahvinkeittoon?Juu ja muille halukkaille.
No mä olen jokseenkin aina halukas mutta miten se liittyy kahvinkeittoon?
Mietihän toisen kerran.Mä luin jostain että noi tiikeri+leijona risteitykset voivat olla todella lempeitä, joten erittäin mielelläni huolisin lemmikiks!!
Mirrit ovat äkäisiä.
Haukku parat..melkein aina jäävät alakynteen kissojen kanssa
Nääh mä syötän sille naapurin mummotMietihän toisen kerran.
Et yhtään ajatellut kuinka paljon tommoinen syö.
On konkurssi edessä jos tommoiselle pitää pihviä kaupasta kantaa.
Keitäs ny sitä kahvia.
Jaahas,kohta laitettava tattaririeska uuniin.
Joo,ainakin välilläMirrit ovat äkäisiä.
Hyvänen aikaHimputtilainen...nythänmä vasta hokasin oikeesti että tässähän on kohta juhannus näpeissä.
Ja mun ääni on vieläkin jossain muualla:noworthy:
Näinköhän*kauhistuu**ufopääkkönen*....sehävispuisiäksikokonaan*kuiskaa järkyttyneenä*
Keitin jo.Keitäs ny sitä kahvia.
Ihmetellään myöhemmin.
Jep,kissat osaa pomottaa koiria välilläHaukku parat..melkein aina jäävät alakynteen kissojen kanssa
Tommoinen syö mummon päivässä joten niitä pitää olla naapurustossa aikas monta.Nääh mä syötän sille naapurin mummot
Tattaririeska tattaristaMikä?
On niitä, mutta ei kauan sen jälkeen kun tollasen otan lemmikikseniTommoinen syö mummon päivässä joten niitä pitää olla naapurustossa aikas monta.
Mä ajattelin että kun taatta on jossainpäin isoisä niin että ois joku ikivanha resepti sulla.Tattaririeska tattarista
ootko kipee vieläkin ?Himputtilainen...nythänmä vasta hokasin oikeesti että tässähän on kohta juhannus näpeissä.
Ja mun ääni on vieläkin jossain muualla:noworthy:
Näinköhän*kauhistuu**ufopääkkönen*....sehävispuisiäksikokonaan*kuiskaa järkyttyneenä*