The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Mökillä näytti ihanalta. Ilma höyrysi kun juuri oli satanut. Oli vihreää. Ruohokin oli alkanut jälleen kasvaa. Omppupuut kaartuivat kauniisti tien yli raakileiden painosta. Joutsenet lipuivat rannassa ja nokikana paapatti poikuettaan vahtien. Meri tuoksui!

Ja mä sit vaan kannoin ruokakassin sisään, kävin kusella ja loikkasin takaisin Volvoon ja nyt oon jossain typerässä hotel Haagassa. :mad:

• Tykkää
Reactions: Kais ja päätön
Mökillä näytti ihanalta. Ilma höyrysi kun juuri oli satanut. Oli vihreää. Ruohokin oli alkanut jälleen kasvaa. Omppupuut kaartuivat kauniisti tien yli raakileiden painosta. Joutsenet lipuivat rannassa ja nokikana paapatti poikuettaan vahtien. Meri tuoksui!

Ja mä sit vaan kannoin ruokakassin sisään, kävin kusella ja loikkasin takaisin Volvoon ja nyt oon jossain typerässä hotel Haagassa. :mad:
*halaaruttaa. Lujasti ja lämpimästi*
Muttamutta...kuvittelepa vaan sitä hetkeä kun saat jäädä sinne :)!

Vitsit, mä niin haluaisin kokea tuon saman!!:love::love:

Siis ton ensimmäisen osion, en niin hirveesti haluais tuota kokea missä kannetaan kassit sisään ja käydään pisulla ja loikitaan volvoon ja ajetaan hotel haagaan:unsure:

Yhteistyössä