The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Täällä kasvaa hirrrrrveesti kaikenmaailman kellokasveja luonnossa:love::love:
Mutta ei niitä raaski poimia, ovat nätimpiä luonnossa ja sitä paitsi niitten mukana tulis kumminkin sen sata kirvaa ja muuta kirppusta ja löytäisin ne aamulla hiuspöheiköstäni:unsure:
Totta tuokin että ovat kauneimmillaan omilla paikoillaan:)

Ja nuita öttiäisenpiruja nyt tulee iholle ilman kukkasiakin:cautious:
Nim. Nappasin ällö-öttiäisen decoltee- alueelta iänkaikkiseen surrailuun

Keräsittekö lapsena värssyjä kavereilta muistokirjaan?

Rakkaus on kuin pikkuinen ukko,
jolla on kädessä avain ja lukko.
Niillä se sitoo parit yhteen,
niin kuin maamies pellolla lyhteen.
En, mutta luin salaa siskoni runovihkoja koska niissä saattoi olla joukossa myös tosi tuhmiakin runoja ja juttuja:unsure:
Toki myöhemmin intouduin myös itsekin kirjoittelemaan kavereitten kanssa ja niitä sitten lueskeltiin pikkupieruissa ja naurettiin toistemme jutuille:barefoot::love:

Minä muistan viimeisen kerran kun vein rouva Aksulle kukkia.
En viitsi reaktiota ihan sanatarkasti kuvailla mutta sanotaanko näin, että minun tuomani kukkaset eivät kelvanneet.
(n)
Ja nuita öttiäisenpiruja nyt tulee iholle ilman kukkasiakin:cautious:
Nim. Nappasin ällö-öttiäisen decoltee- alueelta iänkaikkiseen surrailuun
Mun iholle mikään ei saa tulla surisemaan!:alien::eek:

Keräsittekö lapsena värssyjä kavereilta muistokirjaan?

Rakkaus on kuin pikkuinen ukko,
jolla on kädessä avain ja lukko.
Niillä se sitoo parit yhteen,
niin kuin maamies pellolla lyhteen.
Silloin lettipäisenä kaupunkilaisröökynänä:D mummilakesinäni tutustuin moiseen juttuun. Kyläkaupan kilometrihyllyiltä mummi osti mulle vihkosen missä oli kukkasydän ja ensimmäisenä kirjoitti sinne runon:love:

Sitten naapurin tytöt saivat kirjottaa heti perään.."muista silloin minua kun meijän Mansikki nuolasee sinua"..."elä astu lehmänpaskaan ettet ihastu vanhaan Jaskaan"...:D

Enoni vaimo tutustutti ja ihastutti mut jo silloin Leinon pojan tuotantoon:love:

Taattua ja laadukasta runosuolta :D

Tuli kyllä astuttua lehmänpaskaan uudenuutukaisilla silmiäsärkevän valkoisilla converseilla jotka oli puhtaat noin varttitunnin ajan:notworthy:...mutta sen kummemmin ihastumiset saati mitkään jaskat ei kyllä kiinnostanu tuon taivaallista.
Mulla on lehmänpaskastakin runo, jota olen täällä aikasemminkin (isolla puolella) kyllä viljellyt:geek:

Rakkaani vuorelta saapui
lehmänpaskaan kaatui
jäi siihen ja maatui...

Tiedän tiedän, osaan olla niin romanttinen välillä että...:notworthy:

Yhteistyössä