Jaahas pamputtaminen siis mielessäHymph...kattelen toisella silmällä tuota sarjaa ja kirjotan miten sattuu
Piti kirjottaa ''ampumaan kuoliaaks..''
Jaahas pamputtaminen siis mielessäHymph...kattelen toisella silmällä tuota sarjaa ja kirjotan miten sattuu
Piti kirjottaa ''ampumaan kuoliaaks..''
Eikäkö siinä oli sellanen kohtaus missä joku hemmo pamputti nyrkkeilysäkkiä samaan aikaan sorkkaraudallaJaahas pamputtaminen siis mielessä
sekään ei onnistu kun en ole paikkakunnalta.No emmä nyt sitä meinaakaan...vaan tuolla metikössä mistä ne tulee
mihin samaan aikaan?Eikäkö siinä oli sellanen kohtaus missä joku hemmo pamputti nyrkkeilysäkkiä samaan aikaan sorkkaraudalla
sekään ei onnistu kun en ole paikkakunnalta.
Kun kirjoitin tänne..mikä mun ulosannossa oikein taas mättää tänään kun kukaan ei ymmärrä mitä tarkotan?mihin samaan aikaan?
kannattaa kattoa ensin ajatuksella sitä viestiä mihin vastasin.Kun kirjoitin tänne..mikä mun ulosannossa oikein taas mättää tänään kun kukaan ei ymmärrä mitä tarkotan?
Saattaa olla osasyynä toi sarja jota katon samalla kun kirjottelen
No jjooo...kannattaa kattoa ensin ajatuksella sitä viestiä mihin vastasin.
Mitä kaikkee tossa on?
Niin ja siis pamputtamisella meinasin mätkimistä, eli hakkaamistakannattaa kattoa ensin ajatuksella sitä viestiä mihin vastasin.
Broileri-perunalaatikkoa & salaatti ja itsetehty kastike.Mitä kaikkee tossa on?
En ees muista koska viimeks oisin saanut kukkia
Noi ruusut on mun tekemiäEn ees muista koska viimeks oisin saanut kukkia
Sinä onnellinen siellä, aina lellitään ja hellitään jotenkin
niin mutta onko pantu?Muuten on kyllä hellitelty
Oikein! Pointsit mister Kais'illeMuuten on kyllä hellitelty
Sitäkin jooniin mutta onko pantu?
halaa ja rutistaa murustaEn ees muista koska viimeks oisin saanut kukkia
Ööö...eikö niitä voisaada itse poimittuakerättyä tai vaikka ostettua...En ees muista koska viimeks oisin saanut kukkia
Täällä kasvaa hirrrrrveesti kaikenmaailman kellokasveja luonnossaÖöö...eikö niitä voisaada itse poimittuakerättyä tai vaikka ostettua...
Muistapa nyt juhannuksena! Kerree seihtemän er heinee
Jos laetat net tyynyn alle niin uamulla suatat huomata että...
...allerkine uot