Tuossahan romantiikka suorastaan kukkii.Mulla on lehmänpaskastakin runo, jota olen täällä aikasemminkin (isolla puolella) kyllä viljellyt
Rakkaani vuorelta saapui
lehmänpaskaan kaatui
jäi siihen ja maatui...
Tiedän tiedän, osaan olla niin romanttinen välillä että...
Ettet vaan ois torkkuja ottanut?
*halaaruttaa. Lujasti ja lämpimästi*Mökillä näytti ihanalta. Ilma höyrysi kun juuri oli satanut. Oli vihreää. Ruohokin oli alkanut jälleen kasvaa. Omppupuut kaartuivat kauniisti tien yli raakileiden painosta. Joutsenet lipuivat rannassa ja nokikana paapatti poikuettaan vahtien. Meri tuoksui!
Ja mä sit vaan kannoin ruokakassin sisään, kävin kusella ja loikkasin takaisin Volvoon ja nyt oon jossain typerässä hotel Haagassa.
Nukuin, viime yönä nukuin liian vähän.Ettet vaan ois torkkuja ottanut?
Pää on vain sekaisin.Noh ?
Nuitakin taitaa jostain löytyä...Meillä oli enemmän noita ystäväkirjoja mihin kirjoitettiin penskana
Pää on vain sekaisin.
Vitsit, mä niin haluaisin kokea tuon saman!!Mökillä näytti ihanalta. Ilma höyrysi kun juuri oli satanut. Oli vihreää. Ruohokin oli alkanut jälleen kasvaa. Omppupuut kaartuivat kauniisti tien yli raakileiden painosta. Joutsenet lipuivat rannassa ja nokikana paapatti poikuettaan vahtien. Meri tuoksui!
Ja mä sit vaan kannoin ruokakassin sisään, kävin kusella ja loikkasin takaisin Volvoon ja nyt oon jossain typerässä hotel Haagassa.
Pitääkö tässä ruveta kissojakin pelkäämään
Meinasin laittaa saman mutta muistin, että esikoislikkani ei voi sietää Karjalaista.
Riippuu koosta.Pitääkö tässä ruveta kissojakin pelkäämään
Keitätkö mulle myös?Se on kahvin paikka. *kipittää keittämään*
On mullakin kaveri joka ei tykkää Karjalaisesta ja siitä huolimatta mä hoilaan sille antaumuksella uulalalaa ulappaa aallot laivaa keinuttaa tatataa..kaikella rakkaudella nauraa rytkyen...Meinasin laittaa saman mutta muistin, että esikoislikkani ei voi sietää Karjalaista.
Riippuu koosta.
Kyllä tommoinen puolitonninen liikeri saattaa jo olla hieman pelottava.