Joosori, haisinks mä niin pahalle?
Joosori, haisinks mä niin pahalle?
En sentään.Aww
Onneksi et nuuski alkkareita
Palovaroitin! Sammutuspeite!Mä olen kirjotellut listaa mitä kaikkee pientä mun pitää hommata sinne uuteen kotiin sitten...toistaseks keksin vaan parille päivälle ruoat ja kahvin ja termarin ja pannun....ai niin vessa/talouspaperia...
Alkkareita ei pysähdytä nuuskimaan.Aww
Aww
No enkä kyllä varmana haissu*mutisee hiljaa*
Alkkareita ei pysähdytä nuuskimaan.
Ne riisutaan hampailla.
Niih!
Hups, toi varotin varsinkin pitää joo! Kiitos!Palovaroitin! Sammutuspeite!
Kiusin vain.No enkä kyllä varmana haissu*mutisee hiljaa*
*kirjottaa ylös...piparjuuritahnaa tai oikeeta ja aitoa*Ja heti kun pääset naapurinmummon tai oman tai jonkun muun kasvimaalle missä kasvaa piparjuurta, käyt kaivamassa sitä pätkän ylös. Tai ostat valmista tahnaa kaupasta.
Sitä höyryhengitysveteen ja poskiontelotulehdus on tiessään! Sopii myös oivasti mausteeksi makkarakeittoon tai uunimakkaran ketsupin sekaan.
Niih! Enkä ole edes mitenkään notkea.Jumantsuide.
sä kyllä taivut omituisiin asentoihin!
Isoissamarketeissa, tokmannilla, rautakaupoissa. Maksavat jotain kympin paikkeilla. Ja sit ripustat sen silleen köökkiin että on hellpo napata se jos joku keittiövempele alkaa palaa.Hups, toi varotin varsinkin pitää joo! Kiitos!
Mistä tollasia peittoja saa?
Ihan varmasti ahistaa, ahistais muakinNyt vaan tää oman äänen puutos ahdistaa...
aaaa mä luulin että sä meinasit niitä sellasia hirveen isoja täkkejäIsoissamarketeissa, tokmannilla, rautakaupoissa. Maksavat jotain kympin paikkeilla. Ja sit ripustat sen silleen köökkiin että on hellpo napata se jos joku keittiövempele alkaa palaa.
Kai niitä isompiakin jostain saa.aaaa mä luulin että sä meinasit niitä sellasia hirveen isoja täkkejä
Emmä sellasta varmaan tartteKai niitä isompiakin jostain saa.
Ihan varmasti ahistaa, ahistais muakin
Mielenkiintoista miten paljon tätä ketjua seurataan, vaikka tätä toisaalta haukutaan koko ajan...Tähän ei mennyt kauan aikaa. https://kaksplus.fi/threads/ei-juma-auta-taasko-sillae-on-uus-mies.2509267/
Edellinen jota tapailin ei ollut mun mies. Me ei seurusteltu. Lopetin tapaamisen koska hän halusi vain pitää hauskaa. Ei halua parisuhdetta.
Tähän ei mennyt kauan aikaa. https://kaksplus.fi/threads/ei-juma-auta-taasko-sillae-on-uus-mies.2509267/
Edellinen jota tapailin ei ollut mun mies. Me ei seurusteltu. Lopetin tapaamisen koska hän halusi vain pitää hauskaa. Ei halua parisuhdetta.
Soita mulle niin mä laulan, saatat yllättyä kuullessas mun ''viskibasson''
Mähaluisinpäästälaulamaankunnolla
En välitä. Huvittaa tuollainen lässytys muista ihmisistä.Älä sä välitä moisista.
Mulla on ollut yhtäaikaa kolme miestä (ja kaikki olivat toisistaan tietoisia) ja saman vuoden aikana olin lisäksi kahden muun miehen kanssa tovin.
Ennenko toi oikea käveli vastaan.
Mitä sen on väliä mitä muuta ajattelevat? Ja vielä vähemän väliä on sillä mitä muut kuvittelevat.
Että laulaessas se wiskybasso muuttuukin murkkuikäisen pojan kimitysfalsetiksiSoita mulle niin mä laulan, saatat yllättyä kuullessas mun ''viskibasson''