Mahtavaa!päänsärky o hävinny itestään.
Mahtavaa!päänsärky o hävinny itestään.
Senkö takia sää siellä istuit että saisit kunnon läpärit siihen?Oon istunut yli tunnin lastenhuoneen lattialla ja perse on niin puuduksissa että mies saa läpsiä siihen kunnolla eloa sitten myöhemmin .. kuhan joskus pääsen täältä pois..
Elä huoli, mä möläytin sen jo....
Meinasin sanoo jotain mutta nielasinkin
en epäile ollenkaan.Sonatalla on muutamia niin huonoja biisuja, että meinaa itku tulla niitä kuunnellessa
Busted!!Senkö takia sää siellä istuit että saisit kunnon läpärit siihen?
Hävytöntä herjata tolleen!en epäile ollenkaan.
päänkarkoitus tanssi
Ihankun tuota mun vietiä ois joku räpeltänyt...*tsiikailee suurennuslasilla*en epäile ollenkaan.
Oho, eiku siinä lukee päänsärynkarkoitus....ähh ootas hetki ja lue kohta uudestaan!!*kipittää korjaamaan tilanteen*
Mää huomasinElä huoli, mä möläytin sen jo
nämähän noista mieleen tulee niinku muistaki samantyylisistä.Hävytöntä herjata tolleen!
Mutt sähän tykkäät noistanämähän noista mieleen tulee niinku muistaki samantyylisistä.
Mikä vika Östermalmissa ja Speedy Keinosessanämähän noista mieleen tulee niinku muistaki samantyylisistä.
Just aloin ettimään puhelintani...hmm..missähän se muuten oikeesti mahtaa olla..Ei jumatsuikka! Kohta haen jotain unilääkettä tuolle lapselle!
No en oikeesti, pankaa lasun numerot pois..
Mulla on puhelin aina kädessä. Liimattuna.Just aloin ettimään puhelintani...hmm..missähän se muuten oikeesti mahtaa olla..
ei mitään vikaa. nuo kun on nähny niin on nähny kaikki samaa tyyliä edustavat.Mikä vika Östermalmissa ja Speedy Keinosessa
Asenne kohdillaan
Takatukat ja kaikki...!
päättömällä se on korvassa kiinni ja mulla eksyneenä joko sängyssäni tai jossain tässä pöydälläMulla on puhelin aina kädessä. Liimattuna.
ei mitään vikaa. nuo kun on nähny niin on nähny kaikki samaa tyyliä edustavat.
Tsekkaa jääkaappipäättömällä se on korvassa ja mulla eksyneenä joko sängyssäni tai jossain tässä pöydällä
Kerran pyysin poikaa soittamaan siihen ja olin jo melkis paniikissa kun sitä ei silti kuulunut, kunnes muistin että se on aina äänettömällä