Ai teillä on ulkosauna?Ai jai. Nyt se haukottelee ja silmä luppasee. Kohta pääsen panemaan..
..saunan päälle.
Meinaan vaan tuota kun aattelit sinne päälle kavuta..
Ai teillä on ulkosauna?Ai jai. Nyt se haukottelee ja silmä luppasee. Kohta pääsen panemaan..
..saunan päälle.
Mun äitee jättää usein kännykän tai lukulasit jääkaappiin, asia selviää vasta sitten kun alkaa ihmettelemään miks maitopurkki on olkkarinpöydällä tai miks makuuhuoneen tietsikkapöydällä on leipäpakettiTsekkaa jääkaappi
huhupuhetta. ei oo luuria näkyny tai tuntunu missään moneen päivään.päättömällä se on korvassa kiinni ja mulla eksyneenä joko sängyssäni tai jossain tässä pöydällä
Kerran pyysin poikaa soittamaan siihen ja olin jo melkis paniikissa kun sitä ei silti kuulunut, kunnes muistin että se on aina äänettömällä
Ookkonää hävittänä sen?huhupuhetta. ei oo luuria näkyny tai tuntunu missään moneen päivään.
kait se autossa on.Ookkonää hävittänä sen?
Saat ton mun vanhan
Mun taitaa olla lakanoissa tai tyynyjen alla...tai sitten ton yhen peiton pussilakanan sisällä...täytyy tutkia asiaa ennenkun nukahan.kait se autossa on.
viännä ihmeessä, savon murteen vätkyttely saa aina hymyn huulilleAi kamala pitäsköhän taas alkaa herätellä savonmurretta ja alkaa sitä vääntämään
Tosin mä en oo oikein ikinä sitä pahinta vääntänyt
mullon sama ku peäsöö hirvenpyyntiin, vanahat ukot meijjän porukassa veäntää tosi vahvaa yläkaenuutaMä istuin joitakin vuosia sitten Kuopiontorilla kesällä kuuntelemassa kun ne torimummot puhuvat keskenään ja väkisin siinä kuunnellessa alkoi hymyilyttämään ja tuli hyvin kotoinen olo
Pitkästä aikaa sai kuunnella mummojen ja papparaisten kolotukset ja lääkäri/labrareissut aidolla murteella
kannattaa hakea se pois sieltä,jos on oikein kuuma ilma niin se puhelin saattaa läkähtyä siellä autossa ja mennä pimeeksi.kait se autossa on.
kattokko sitä "ennen kuolemaa"ohjelmaaMasu yrittää tulla kipeeks jännityksestä.
En, en mä kato töllöö.kattokko sitä "ennen kuolemaa"ohjelmaa
mä kattelen kun ei oo muuta tekemistä.En, en mä kato töllöö.
Mitä sieltä ees tulee, uusinnan uusinnan uusintaa?mä kattelen kun ei oo muuta tekemistä.
potkupallin mestaruuskilipailut kakkosellaMitä sieltä ees tulee, uusinnan uusinnan uusintaa?
Mä kattelen netistä sellasta ruotsi/usa/britti polliisisarjaa
Brassit johtaa vai?potkupallin mestaruuskilipailut kakkosella
bra - swi
jaa,tuo "ennen kuolemaa"on myös joku ruotsalainen poliisisarja.Tosi hyvä sarja myös.Mitä sieltä ees tulee, uusinnan uusinnan uusintaa?
Mä kattelen netistä sellasta ruotsi/usa/britti polliisisarjaa
1-1, mitä sarjaa katot jos saa kysyä?Brassit johtaa vai?
Unohin taas seurata areenalta vaikka vähän niinkö lupasin kattoo ees yhen matsin..mutku...miks sen pitää olla niin hiivatin tylsää
Eiku juu joo mähän katoin ton tässä hiljattain areenalta.jaa,tuo "ennen kuolemaa"on myös joku ruotsalainen poliisisarja.Tosi hyvä sarja myös.
100 Code, ihan uus sarja...kolmas jakso menossa.1-1, mitä sarjaa katot jos saa kysyä?