ja letut saa hyvät sävärit reunoihin ja toisten mielestä makuunkin, kun käyttää valmistuksessa vichyvettä
Jaffankin kanssa niistä tulee herkkuja.
ja letut saa hyvät sävärit reunoihin ja toisten mielestä makuunkin, kun käyttää valmistuksessa vichyvettä
Jaffankin kanssa niistä tulee herkkuja.
En oo ikinä kuullutkaan?Jaffankin kanssa niistä tulee herkkuja.
En oo ikinä kuullutkaan?
Vaikuttaaks se makuun kuin?
Wokkikanaa, riisiä ja suihku..
Söin jo.Milloin meinasit syödä?
Veljet ovat jo helisemässä, yks jo huokaskin että onneks on muutaman päivän hiljasempaa...
Söin jo.
Oli hyvää, en viiti ottaa kuvaa kun pitäis sitten huomenna vasta kuvata pytystä ja mikä ihmeen maistuisiko äänestys...ne ovat sun ja epekin heiniä??Oliko hyvää ja missä kuva ja missä maistuisiko-äänestys?
Sisarusrakkaus kohdillaan
Mä olin jo tossa päivällä melko varmana että ois satanu kun nosteli niin tummanpuhuvia pilvimöykkyjä mutta ne hävis jonnekin. Nyt ihana ilta-aurinko, pikkunen tuuli ja tsirputtelutTäällä tuulee välillä silleen pikkusen kovempaa, että läpiveto laittaa ikkunat liikkeelle..mutta muuten on kyllä varsinaisen hyvä keli edelleen.
Kivalta tuntuu toi läpiveto, viilentää muuten niin kuumottavaa olotilaa mukavastiMä olin jo tossa päivällä melko varmana että ois satanu kun nosteli niin tummanpuhuvia pilvimöykkyjä mutta ne hävis jonnekin. Nyt ihana ilta-aurinko, pikkunen tuuli ja tsirputtelut
hmmmm...Sisarusrakkaus kohdillaan
Ihan uhallakin pidän partsin ovea auki, että tervetuloa vaan kaikki suristinpöristimet..Kivalta tuntuu toi läpiveto, viilentää muuten niin kuumottavaa olotilaa mukavasti
Mitäs hymistelijä...kuulosti kotoisalta vai?hmmmm...