Niinpä tietennii niinpä tietenniiööö... Tuota... Pari kunnon kulausta ja... no onhan siitä vielä pohja jäljellä!
Niinpä tietennii niinpä tietenniiööö... Tuota... Pari kunnon kulausta ja... no onhan siitä vielä pohja jäljellä!
Pakko se on juoda koska se on avattu. Ei sitä voi hukkaan heittää.Niinpä tietennii niinpä tietennii
Tuosta sais fingerporin aikaanPakko se on juoda koska se on avattu. Ei sitä voi hukkaan heittää.
Elä nyt eltsupeltsu pillastu, minähän vain varsin otatin sua.Missä mä sua homoksi olen haukkunut?
No mä poistin sen ja sitä paitsi bf voi myös olla bestfriendiä...sori, ei tule toistumaan.
voi sen ruuanlaittoon jättää.Pakko se on juoda koska se on avattu. Ei sitä voi hukkaan heittää.
yleisövinkkien perusteella suurin osa niistä tehdäänkin.Tuosta sais fingerporin aikaan
Sori syön vaan draculoita.Elä nyt eltsupeltsu pillastu, minähän vain varsin otatin sua.
Ota tästä uskovaistenpastilli hyvitykseksi *ojentaa pussia*
Sunkin viesteistä täällä sais kokonaisen kirjan niitä tehtyäyleisövinkkien perusteella suurin osa niistä tehdäänkin.
Tai ruokaan.voi sen ruuanlaittoon jättää.
ennen ruokaa se pitää laittaa.Tai ruokaan.
Eiks se ole sama asia?Tai ruokaan.
Eiks ruoanlaitto vaiheessa?ennen ruokaa se pitää laittaa.
sillon täky säästyy kun kala ei syöSori syön vaan draculoita.
vaikka merimiespihvistä.Mä enää ees tiiä mistä tässä puhutaan
En ees kysy osaatko tehävaikka merimiespihvistä.
Sellaset cheddar popparit on tosi hyviä missä se juusto on sellasena jauhona poppareissa...mikroversioissa se ei levity tasasesti, se juustotöhnä siellä pussissa.Cheddar popcornit onkin eri hyviä verrattuna niihin toffee yökötyksiin. Uimahalli oli kiinni!! Käytiin sitte uittaa koiraa mökillä.
ja letut saa hyvät sävärit reunoihin ja toisten mielestä makuunkin, kun käyttää valmistuksessa vichyvettäTulee muuten hyvää leipää/&sämpylöitä kun terkee taikinan niin että veden sijaan on olutta.
En oo ees tiennyt että näitä on mikro versiona. Valmiin pussin ostin.Sellaset cheddar popparit on tosi hyviä missä se juusto on sellasena jauhona poppareissa...mikroversioissa se ei levity tasasesti, se juustotöhnä siellä pussissa.
On joo, ei kannata ostaa..ne vaan suttaa herkästi ja juustonmaku on monessa popparissa sellanen enemmän tai vähemmän kärähtänyt.En oo ees tiennyt että näitä on mikro versiona. Valmiin pussin ostin.